رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
نقض حقوق شهروندی توسط شهروندان؛

در برخی از روزها در شهر یاسوج شاهد مسدود کردن خیابان با کامیون‌های حمل مصالح ساختمانی جهت ساخت‌وساز شخصی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روز به روز شاهد ساخت و سازهای جدید و ساختمان‌های بزرگ و چند طبقه هستیم که به‌صورت قارچ‌گونه در خیایان‌های مرکزی شهر ایجاد می شوند.

 

ساختمان ‌سازی در خیایان اصلی در مرکز شهر با خیابان‌هان فرعی و حاشی‌ ‌ای شهر تفاوت دارد، و نمی‌توان آنگونه که در حاشیه شهر خیابان را مسدود می‌کنند و مصالح ساختمانی تخلیه می‌کنند، در مرکز شهر نیز چنین کرد.

 

در برخی از روزها در شهر یاسوج شاهد مسدودکردن خیابان با کامیون‌های حمل مصالح ساختمانی جهت  ساخت‌وساز شخصی هستیم که حقوق سایر شهروندان را نادیده می‌گیرند.

 

درست است که نمیتوان از این کار اجتناب کرد و برای تخلیه مصالح ساختمانی جهت ساخت‌و‌ساز مجبور به مسدود کردن خیابان هستند، ولی می شود دو طرف خیابان مسدود شده علائم هشدار دهند نصب کرد تا خودروهای دیگر به آن خیابان وارد نشود که مجبور به دنده عقب و یا دور زده با مشقت و ایجاد ترافیک شوند.

 

این پایگاه خبری به منظور پیگیری این موضوع که مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است با مسئولان شهرداری یاسوج تماس گرفته ولی موفق به برقراری ارتباط نشد، لازم به ذکر است حق هرگونه توضیح و پاسخ گویی مسئولان در این خصوص محفوظ است.

مسدودکردن خیابان با کامیون‌های حمل مصالح ساختمانی
مسدودکردن خیابان با کامیون‌های حمل مصالح ساختمانی
مسدودکردن خیابان با کامیون‌های حمل مصالح ساختمانی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار