رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

با حکم فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مسئول جدید بسیج مداحان این استان منصوب شد.

به گزارش صبح زاگرس صبح امروز با حضور مسئول بازرسی سپاه فتح استان مسئول جدید بسیج مداحان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد و   مهدی دولت‌آبادی جایگزین جمال‌فر در بسیج مداحان سپاه فتح شد.



فرضی زاده در این آیین بیان داشت: یکی از مهم‌ترین نعمت‌های الهی که پروردگار به ما عنایت کرده است،  نعمت امامین انقلاب و نعمت زندگی در جامعه شیعی ایران اسلامی است.



مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فتح بیان کرد: وقتی‌ صحبت از مداحی می‌شود ذهن‌ها به سمت هیئت‌ها می رود؛ همچنین هیئت یک واحد اجتماعی است که بر محور دوستی اهل‌بیت شکل‌گرفته است.
 

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌ها را اصحاب ائمه تشکیل دادند و تاکنون نیز ادامه دارد تاریخچه هیئت مربوط به آن زمان است و در تاریخ تشیع نیز ادامه پیداکرده است.


فرضی زاده بیان داشت: در ۸ سال دفاع مقدس وقتی‌که پیکر مطهر شهیدی را می‌آوردند همچنین وقتی جوانان می‌خواستند به سمت جبهه‌های حق علیه باطل حرکت کنند میدان‌دار اصلی هیئت‌های حسینی و مداحان بودند، همچنین در برهه‌ای از تاریخ مداحان به این صورت فعلی آزاد نبودند و نمی‌توانستند حرکتی انجام دهند در واقع یک جهاد عظیم بود که در خفقان حرکت می‌کردند.


وی اذعان کرد: هیئت‌ها جهاد فی سبیل الله و جهاد در راه احیای مکتب اهل‌بیت، مکتب امام حسین (ع)، مکتب شهادت و جهاد از نوع جهاد تبیین است؛ هیئت محل جهاد تبیین است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از رسانه‌های معاند در فضای مجازی با پشتیبانی‌های انبوه مالی در کار هستند تا در جمهوری اسلامی ایران تفرقه‌افکنی کنند همچنین به دنبال این هستند که ایمان و باورها را ضعیف کنند در مقابل این جبهه شیطانی جبهه جهاد فی سبیل الله است ما باید بدانیم در این جهادی که وجود دارد ما کجا قرار داریم و کجا ایستاده‌ایم.


وی افزود: مداحی دل مخاطب را به عمق تاریخ می‌برد، در مداحی خلاقیت و نوآوری لازم است.

 

مسئول بازرسی سپاه فتح بیان داشت: در طول انقلاب اسلامی مداحان خوب درخشیده‌اند از شروع مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فتنه، دفاع از حرم امتحان خود را به‌خوبی پس دادند.


وی در پایان عنوان کرد: هدف اصلی بسیج مداحان تربیت و توانمندسازی مداحان، شناسایی افراد جدید، سازمان‌دهی مداحان با آواها و نواها در روزآمدی آن‌هاست.


مسئول بسیج مداحان سپاه فتح منصوب شد
مسئول بسیج مداحان سپاه فتح منصوب شد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار