رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
گزارش مردمی؛

در پی شکایت مردم بهمئی به صبح زاگرس مبنی بر نبود ماسه بازدید از واحد‌های شن و ماسه در شهرستان بهمئی به عمل آمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح‌زاگرس، صبح امروز مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرس این اداره، در پی رساندن مطالبات مردم شهرستان بهمئی توسط خبرنگار این پایگاه‌خبری مبنی بر کمبود ماسه در شهرستان بهمئی از واحدهای صنفی شن و ماسه در این شهرستان بازدید کرد.

 

فرزاد دموری رئیس صنعت،معدن وتجارت شهرستان بهمئی در حاشیه‌ی این بازدید گفت: با توجه به پیگیری ها و شکایت‌های مردمی از تعطیل بودن واحدهای تولیدی شن و ماسه در شهرستان بهمئی به واحدهای مربوطه مراجعه و از نزدیک اوضاع را رصد کردیم.

 

وی گفت: گزارش‌های اولیه حاکی از تعطیل بودن، بدون دلیل و خودسرانه این واحدهای صنفی بوده که بلافاصله مقرر گردید در قالب گشت به واحدهای مربوطه مراجعه و درصورت روئیت برای متخلفینی که از قانون عدول کرده‌باشند تشکیل پرونده داده شود.

 

وی ادامه داد: در بازدید از واحدهای تولیدی یک مورد به دلیل تعمیرات دستگاه‌ها مدتی تعطیل می‌باشد و قول داد تا پایان هفته جاری رفع مشکل گردد و به روال عادی برگردد و ما هم روزانه آنها را رصد می‌کنیم.

 

دموری با اشاره به افزایش قیمت شن و ماسه در سال جدید افزود :نرخ گذاری براساس ضوابط وقوانین و مقررات می‌باشد،که نرخ اعلامی اتحادیه با قیمت هر تن یک میلون و ۸۵۰ هزار ریال می‌باشد.

دموری در پایان گفت: از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم در صورتی که کارخانه‌ای اقدام به تعطیلی و فروش بالاتر از قیمت مصوب کند بلافاصله از طریق سامانه ۱۲۴ و یا به طریق حضوری با ما در میان بگذارند تا بر حسب وظیفه در محل حاضر و با متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

ماجرای کمبود شن و ماسه در شهرستان بهمئی
ماجرای کمبود شن و ماسه در شهرستان بهمئی
ماجرای کمبود شن و ماسه در شهرستان بهمئی
ماجرای کمبود شن و ماسه در شهرستان بهمئی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار