رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-08 16:46 شماره خبر : 2730 https://sobhezagros.ir/short/Vlzw3 0
نطق انتخاباتی محمد موحد در سوق:

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: عزیزان، من نماینده شما کسی بودم که در دولت‌های مختلف حضور داشتم هرآنچه داشتم به عنوان نماینده شما فریاد میزدم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: با عرض سلام وادب خدمت برادران و خواهران، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیت گران‌سنگ، دانشجویان و نسل عزیز و پرانگیزه جوان که امروز در اینجا نفش ایفا کردند و نشان دادند که نه تنها سوق، دژ تسخیر ناپذیر است برای موحد بلکه همه حوزه انتخابیه دژ تسخیر ناپذیر است.


نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  افزود: در حوزه بخش سرفاریاب که رای، حجت‌الاسلام بزرگواری است شاهد استقبالی بودیم که در اینجا یکی از رجال این بخش دکتر محدث سخن راندن، و اعلام کردند که بار‌ها منتقد بنده بودند اما به ما پیوستند اما مردم سادات امام‌زاده علی تحت هیچ شرایطی تحت تأثیر قومی و قبلیه‌ای قرار نخواهند گرفت و بیشترین آرا را در این حوزه خواهم داشت.


موحد تصریح کرد: در چرام، همه رسانه‌ها در آن وضعیت باران موج جمعیت همه را متحیر کرد. در بهمیی حتماً شنیدید و شبکه خبر نیز این را نشان داد به عنوان‌ یک نماد انتخابات در جمهوری اسلامی، دیروز لنده را همه دیدند همه شاهد بودند مردمی در آنجا آمدند که از اول انقلاب حامی جریان عزت هستند تا الی الله. در بخش چارؤسا، آن را کاملاً نگاه کنید همه رسانه‌ها دیدند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  خاطرنشان کرد: دهدشت، در آن وضعیت روز تعطیل، اولین روز نطق انتخاباتی، صبح و... بدون امکاناتی نه بلندیی و.. اما نه گونی پیچاندندیم نه چیزی، و جمعیت آن بود که همه دیدند.

وی بیان کرد: این هم شهر سوق است، فردا در‌یشموک خواهیم دید،  این مردم عاقل هستند و بر اساس درایت رای می‌دهند فاصله قابل مقایسه نیست به حول و قوه الهی.

موحد عنوان کرد: ضمن تشکر از همه عزیزانی که بر بنده منت گذاشتند و در رابطه با همراهی در انتخابات انصراف دادند از همه عزیزان تشکر می‌کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم برای این مردم گام برداریم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  گفت: به سوق آمده‌ایم؛ سوق مهد علم، فرهنگ، شهادت جهاد و‌همه ارزش‌ها است. سوق به علمایش نگاه کنید سرآمد است در جایگاه خودش‌، به شهدا، رزمندگان و ایثارگرانش نگاه کنید در  دفاع مقدس می‌درخشند‌. به فرهنگیان، پزشکانش، به جهاد قبل انقلابش و بستن مسیر بر حکومت قبل، که ساواک و حاکمیت هرچه زور در توان داشتند استفاده کردند اما مردم‌ایستادند و اجازه نداند.

وی گفت: سوق شهرمجاهدین است. موحد الگوی نوکری مردم به خان هفتم رسید زمان رکورد عبور از سد انتخابات و ثبت در تاریخ پارلمان کشور رسیده است. این حرکت روز ۱۱ اسفند شما می‌دانید در کجا ثبت خواهد شد در کتاب گینس به ثبت خواهد رسید و برای شما بزرگترین امتیاز است.

موحد بیان کرد: عزیزان، من نماینده شما کسی بودم که در دولت‌های مختلف حضور داشتم هرآنچه داشتم به عنوان نماینده شما فریاد میزدم و از حقوق، مطالبات شما در جای جای مسئولیتم ایفای نقش و مسئولیت و انجام وظیفه کردم و نماینده‌ای نبودم که خودم را ببینم همیشه هنگام با مردم فریاد میزدم. در دولت اصلاحات، احمدی نژاد، رفسنجانی، رئیسی و.. همه بر این مطلب صحه می‌گذراند که نماینده‌ای مثل موحد وجود ندارد که بتواند از این قدرت برخوردار باشد. در دولت‌های مختلف می‌گفتند بروید از نماینده کهگیلویه مردم داری را یاد بگیرید.

وی افزود: برادران و خواهرانم شما اطلاعات دارید روز انتخابات از تبریز می آیند اینجا رای می دهند می دانید چرا؟ به دلیل اینکه مراجعه می کنند به نماینده خودشان مشکلشان حل نمی‌شود و با مراجع من مشکلات آنها حل شده است و الان ادعای وظیفه می کند و می آیند و رای می دهند.

موحد گفت:  عزیزی گفت موحد چه کاری برای سوق کرد. از شهرداری تهران پول بگیرید و در سوق خیابان اسفالت کند تا الان چنینی چیزی را کجا سراغ دارید !! ما هم مطالبات مردمان را دنبال می کنیم  در همه دولتها با تمام قدرت به دولت ها تازیدیم و در دولت رئیسی بارها اعلام کردم تورم توان مردم را بریده، بیکار مشکل نسل جوان است فقر و محرومیت باید چاره اندیشی شود و با همین ایرادها فردا ها و ... توانستم چند پروژه را برای این حوزه بگیریم و با کلنگ زنی آنها تحولی در شهرستان کهگیلویه بزرگ انجام خواهدشد.


وی بیان کرد: وزیری نیست که بگوید موحد خواسته شخصی دارد و سعی کردم با قدرت سخن بگویم و همه فریادها خواسته های مردم بوده است‌. 

موحد ادامه داد: خواهران و برادرانم و خودمانی با هم حرف بزنیم، سوق را وقتی تحویل من دادید چه داشت؟ شهرداری، آسفالت،  گاز و ... چه داشت؟! مگه هر روز بر سر آب دعوا نبود؟

وی افزود: از خدماتی که در راک انجام شد، از پاقلعه، بهسازی و آبرسانی  خیلی از روستاها تا اکنون سوق یک جایگاه خاص ویژه ای که دارد رسید

موجد بیان کرد: ما الان در شرایطی هستیم که کشور در وضعیت خاصی قرار دارد: پروژه آب چهار شهر را در این ۴ سال از حالت ۲۰ درصد  به ۸۰ درصد رساندیم واین پروژه را از مردگی نجات دادیم.  پروژه ایدنک که قرار بود  آب را به سوق برساند چندسال راکد بود کارگران آنجا می گفتند حقوقشان داده نشده است اکنون آیا کارگری هست که بگوید حقوق نگرفته است؟! این طرح در یکی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: جاده سوق دهدشت با وجود کمبود اعتبارات به سرانجام رسید. ان‌شاءالله به حول قوه الهی بیمارستان در این شهر احداث شود و این هم سعی می کنم عملیاتی شود.روشنایی ورزشگاه را پیگیری می کنم که حل شود.

موحد گفت: سوق باید نشان دهد که سوق دور چهارم، پنجم، ششم و یازدهم است و باید بدرخشد. نشان دهد که سوق، سوق انتخابات دور یازدهم است و با این عبارت «فاستقم کما امرت» بدرخشد.

وی افزود: برادران و خواهرانم شما اطلاعات دارید روز انتخابات از تبریز می آیند اینجا رای می دهند می دانید چرا؟ به دلیل اینکه مراجعه می کنند به نماینده خودشان مشکلشان حل نمی‌شود و با مراجعه من مشکلات آنها حل شده است و الان ادعای وظیفه می کند و می آیند و رای می دهند.

موحد گفت: عزیزی گفت موحد چه کاری برای سوق کرد. از شهرداری تهران پول بگیرید و در سوق خیابان اسفالت کند تا الان چنینی چیزی را کجا سراغ دارید !! ما هم مطالبات مردمان را دنبال می کنیم، در همه دولتها با تمام قدرت به دولت ها تازیدیم و در دولت رئیسی بارها اعلام کردم تورم توان مردم را بریده، بیکاری مشکل نسل جوان است فقر و محرومیت باید چاره اندیشی شود و با همین ایرادها فردا ها و ... توانستم چند پروژه را برای این حوزه بگیریم و با کلنگ زنی آنها تحولی در شهرستان کهگیلویه بزرگ انجام خواهدشد.


وی بیان کرد: وزیری نیست که بگوید موحد خواسته شخصی دارد و سعی کردم با قدرت سخن بگویم و همه فریادها خواسته های مردم بوده است‌. 

موحد ادامه داد: سوق را وقتی تحویل من دادید چه داشت؟ شهرداری، آسفالت،  گاز و ... چه داشت؟! مگه هر روز بر سر آب دعوا نبود؟

وی افزود: از خدماتی که در راک انجام شد، از پاقلعه، بهسازی و آبرسانی  خیلی از روستاها تا اکنون سوق یک جایگاه خاص ویژه ای که دارد رسید.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار