رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در بازدید میدانی از شهر یاسوج؛

صبح امروز استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از سطح شهر یاسوج در رابطه با موضوعات مختلف از شهردار این شهر پیگیری‌هایی داشت و هرچند باید منتظر نتایج مثبت این بازدید بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» صبح امروز پنجشنبه هفت مهرماه 1403 و در طی ساعت‌های گذشته یدالله رحمانی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سطح شهر یاسوج از بخش‌های مختلف شهر بازدید داشت.

این بازدید که باهدف بررسی موضوعات مختلف در سطح معابر، وضعیت بازار و همچنین نظارت بر کار نانوایی‌ها و پیگیری مشکلات مردمی از طریق گفتگو با مردم بود، دنبال شد. 

یداله رحمانی در بازدید از برخی مناطق شهر یاسوج در تماس تلفنی با شهردار  یاسوج با اشاره به تجمع زباله‌ها در خیابان‌های سطح شهر گفت: چند خیابان شهر را که بازدید کردم زباله‌ها جمع‌آوری نشده بود و شهرداری باید برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری زباله‌ها را ساماندهی کند.

استاندار بیان کرد: یاسوج به‌عنوان پایتخت طبیعت ایران در سطح کشور معرفی شده است و نباید موضوع زباله‌ها چهره این شهر را نازیبا و خدشه‌دار کند.

وی با اشاره به اینکه به گفته شهردار برنامه زمان‌بندی شهرداری جمع‌آوری زباله در روزهای فرد است، گفت: امروز پنجشنبه هم روز فرد است؛ لذا در اولین فرصت زباله‌ها از سطح شهر جمع‌آوری شود.

استاندار همچنین آخرین وضعیت ایستگاه‌های تاکسیرانی را از شهردار جویا شد و گفت با مردمی که در ایستگاه‌های تاکسیرانی حضور داشتند صحبت کردم و از نبود حداقل امکانات در ایستگاه‌ها توسط تاکسیرانی و شهرداری گلایه داشتند.

وی بیان کرد: شهرداری یاسوج در ایستگاه‌های تاکسیرانی تمهیدات و امکانات لازم را اتخاذ کند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند و  همه باید تلاش کنیم تا رفع مشکلات شهروندان در اولویت کار قرار بگیرد.

این بازدید که باهدف بررسی عملکرد خدمت‌رسانی متولیان در حوزه شهر یاسوج صورت‌گرفته، اقدامی مثبت محسوب می‌شود؛ زیرا یکی از راه‌های رفع مشکلات و بررسی مطالبات مردم حضور میدانی مسئولان ارشد ملی و استانی در بین مردم است.

این حضور میدانی ازیک‌طرف سبب آگاهی مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد بر مشکلات شهر می‌شود و از طرف دیگر می‌تواند از طریق پیگیری با متولیان، موانع و مشکلات را بررسی کند.

نکته‌ای که باید در این بازدیدها  مورد توجه قرار داد، دریافت نتایج مثبت است، یعنی وقتی موضوعات مختلف در سطح شهر یاسوج مورد بررسی قرار گرفت و مطالبات مردمی به سمع و نظر یک مسئول رسیده است،  آثار مثبت این بازدیدها بعد از مدت زمانی خاص باید آشکار شود.

بازدیدهای میدانی و  اثرگذار و لمس آثار مثبت آن توسط مردم، سبب رضایت آنها می‌شود و عملکردی مثبت در کارنامه فرد بر جای خواهد گذاشت؛ اما زمانی که بازدیدها در هر بخش، میدان و حوزه‌ای  منجر به نتیجه نشود ضمن شناسایی علت‌ها باید راهکارها جهت رفع آن دنبال شود در غیر این صورت حضور میدانی، عدم تعیین تکلیف مشکلات نوعی اتلاف وقت و عدم رسیدگی به مطالبات مردم محسوب شده و رضایت مردمی را به همراه ندارد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار