رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
اینجا بلهزار یاسوج است؛

ساکنان امامت ۷ بلهزار گلایه‌مند از وعده‌های مختلف سیاسی برای آسفالت خیابان خود هستند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس: آسفالت خیابان‎ها و معابر در شهر و روستا یکی از ابتدایی ترین خدمات برای رفاه حال ساکنان این مناطق است تا در کنار  تردد آسان‌تر شاهد توزیع خدمات و رفاه در این مناطق باشیم.

 

آسفالت خیابان‌های خاکی که در برزخ وعده‌های سیاسی گرفتار می‌شود

در برخی مواقع آسفالت خیابان‌های خاکی به دلیل وعده‌های سیاسی در چند سال متوالی بلاتکلیف می‌شود و نهایتا گامی برای تحقق وعده‌ها صورت نمی‌گیرد و همچنان شهروندان هزینه‌های مختلفی را متحمل می‌شوند بدون از اینکه وعده‌ها محقق شود.

 

در این رابطه ساکنان خیابان امامت 7 بلهزار در پشت دانشگاه آزاد یاسوج در طی 4 سال گذشته مشکلات مختلف جاده خاکی این خیابان را در شرایط مختلف آب و هوایی لمس کرده اند، به‌گونه‌ای که در زمستان مشکلات تردد در اثر گِل و لای مشاهده می‌شود و در تابستان گرد و خاک ناشی از وزش باد در این خیابان مهمان خانه‌های این شهروندان می‌شود.

 

ساکنان فرعی 7 بلهزار گلایه‌مند از وعده‌های عملی نشده شورای شهر

اهالی فرعی 7 بلهزار یاسوج در کنار مشکلات خیابان خاکی خود، گلایه‌مند از وعده‌های سیاسی و عملی نشده برخی اعضای شورای شهر در مادوان هستند به‌گونه‌ای که ساکنان این خیابان در گفتگو با خبرنگار ما اذعان داشتند؛ در زمان انتخابات برخی متقاضیان این شورا در سرکشی از خیابان ما اعلام کردند به ما رای دهید تا خیابانتان آسفالت شود و ساکنان به این وعده‌ها اعتماد کردند اما با گذشت چند سال همچنان محل سکونت ما رنگ آسفالت به خود ندیده است.

 

این شهروندان ادامه دادند: در طی چند سال این خیابان زیرسازی شده است و در آخرین مورد برای بار دیگر امامت 7 بلهزار زیرسازی شد اما خبری از آسفالت نشد.

 

سهم اهالی خیابان 7 بلهزار از آسفالت تنها عبور غلطک‌ها برای زیرسازی است

شهروندان امامت 7 بلهزار تاکید کردند: سهم ساکنان این خیابان از آسفالت تنها غلطک‌های متوالی برای زیرسازی و ایجاد آلودگی‌های صوتی بوده است و طبق اظهارات مختلف حتی مقاومت ساختمان‌ها کمتر شده است.

 

وعده‌هایی که سبب بی‌اعتمادی می‌شود

گفتنی است جلب رای مردم برای حضور در منصب‌های مختلف از طریق دادن وعده‌هایی که گاهی فرد توان عملیاتی کردن آن را ندارد علاوه بر ایجاد بی‌اعتمادی برای شهروندان یک روستا و یا شهر، سبب وقفه در خدمت‌رسانی به مطالبات مردم می‌شود و شهروندان هزینه‌های مختلف مادی و معنوی را در اثرعدم تحقق وعده‌ها متحمل خواهند شد هرچند باید دید در امامت 7 بلهزار وعده‌های مختلف آسفالت چه سرانجامی پیدا خواهد کرد؟

تصاویر تکملی: 

 

ماجرای آسفالت نشدن یک خیابان+ تصاویر
ماجرای آسفالت نشدن یک خیابان+ تصاویر
ماجرای آسفالت نشدن یک خیابان+ تصاویر
ماجرای آسفالت نشدن یک خیابان+ تصاویر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار