رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
بررسی مطالبات مردمی؛

برخی اظهارات از تغییر قیمت سیمان و آهن و میلگرد در شهر دهدشت حکایت داشت که در این رابطه مدیکر کل صنعت، معدن و تجارت استان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ نظارت بر قیمت مصالح ساختمانی برای جلوگیری از نوسان و تغییر قیمت ها یکی از موضوعات مهمی است که باید توسط نهادهای نظارتی در دستور کار باشد تا نوسان ها سبب نارضایتی شهروندان نشود.


قیمت مصالح ساختمانی و عرضه آن تابع نرخ های مصوب اعلامی است تا هرگونه خرید و فروش براساس این نرخ باشد و مبادله مصالح ساختمانی کمتر و بیشتر از آن تخلف محسوب شود.


براین اساس شناسایی تخلفات در عرضه مصالح ساختمانی و مشتقات وابسته به آن باید شناسایی شود تا بازار این محصولات دچار تلاطم و نوسان نشود.


در همین رابطه براساس اظهارات مطرح شده و پیام های دریافتی، قیمت سیمان سیاه برای ساخت وساز و میلگرد و آهن آلات در دهدشت روند مناسبی ندارد و دچار نوسان قیمت شده است و این موضوعات سبب کندی در روند ساخت و ساخت ها در این شهر شده است.به همین دلیل به سراغ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان رفتیم و گفتگویی با وی انجام دادیم. 


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در گفتگو با صبح زاگرس گفت: با بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که مشکلی در قیمت سیمان و عرضه آن وجود ندارد و همچنین تغییری در قیمت ها مشاهده نشده است.

کریم روزبهان به تغییر قیمت آهن پروفیل در مرکز اشاره داشت و گفت: در مرکز کشور آهن و میلگرد حدود ۸۰۰ الی یک هزار تومان افزایش قیمت داشته است.


وی ادامه داد: آهن و میلگرد در استان دچار افزایش قیمت آنچنانی نشده است و تنها شاهد افزایش قیمت ۵۰۰ تومانی در این بخش بودیم.


روزبهان تاکید کرد: در آهن آلات و سیمان مشکلی وجود ندارد و بازار این بخش در حال فعالیت است.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار