رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 08:21 شماره خبر : 7891 https://sobhezagros.ir/short/NBbZj 0
پیگیری سوژه‌های مردمی:

مسئولان کلینیک شهید رضایی و دبستان بنت‌الهدای شهرلنده خواستار پیگیری علت قطعی مکرر تلفن ثابت خود شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در ادامه پیگیری‌های سوژه‌های مردمی این بار مسئولان کلینیک شهید رضایی و دبستان بنت‌الهدای شهرلنده خواستار پیگیری علت قطعی مکرر تلفن ثابت خود شدند.

قطعی مکرر تلفن ثابت در کلینیک تخصصی شهید رضایی و دبستان دخترانه بنت‌الهدای و سمیه شهرلنده باعث اختلال در خدمات‌رسانی به شهروندان و دانش‌آموزان شده است.

مسئولان این کلینیک و دو دبستان خواستار پیگیری و تسریع در رفع مشکلات قطعی مکرر تلفن‌های این مرکز و مدارس شدند.

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده
قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

احمد رئیس زاده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: متاسفانه حدود یک سال پیش پیمانکاری پیاده‌روی شهرداری اقدام به پاک‌سازی پیاده‌روهای خیابان شهید نوایی کرده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان لنده گفت: باتوجه‌به خاک‌برداری صورت‌گرفته و عدم اطلاع از محل پست مخابرات متاسفانه خطوط تلفن مرکز کلینیک تخصصی شهید رضایی و مدارس ابتدایی را به طور کامل قطع کرده است.

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

وی افزود: این مهم در چندین نوبت با اتصالات برقرار شده است که منتظر ساماندهی شهرداری برای پیاده‌رو بودیم که به طور کامل مشکل را حل کنیم.

رئیس زاده گفت: متاسفانه به دلیل تأخیرات صورت‌گرفته تا کنون شهرداری اقدامی برای ساماندهی پیاده‌رو صورت نداده و ما نیز منتظر بحث ساماندهی و جانمایی شبکه جدید در محل قطعی مکرر خطوط تلفن هستیم.

وی تأکید کرد: هم اکنون تمامی خطوط تلفن ثابت مرکز کلینیک تخصصی شهید رضایی و مدارس ابتدایی وصل است و مشکلی ندارند.

قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده
قطعی مکرر خطوط تلفن کلینیک شهید رضایی لنده

کورش محمدی در ادامه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: در ابتدا از شهروندان به واسطه تأخیرات صورت‌گرفته عذرخواهی می‌کنیم.

عضو شورای شهرلنده گفت: متاسفانه پیمانکاری که قرار بود در بحث بهسازی معابر شهری به‌خصوص در خیابان شهید نوایی و حدفاصل کلینیک شهید رضایی تا جلوی دبستان شهید فتحی را ساماندهی کند که با مشکلاتی مواجه شد و عملاً کار زمین‌مانده است.

وی افزود: امیدواریم در جلسه شورای شهر با شهردار لنده این مهم در دستور کار قرار گیرد و مشکل این خیابان به‌خصوص پیاده‌روی دانش‌آموزان هرچه سریع‌تر ساماندهی شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار