رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/02/19 Wednesday - 2024 08 May الأربعاء ، 29 شوّال ، 1445
ساعت

مردم شهرستان لنده با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مجاهدت‌های ۴۴ساله سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها به‌خصوص عملیات وعده صادق قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» روز دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از رویدادهای مهم و تاریخی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. سپاه پاسداران، به‌عنوان نیرویی متشکل از افراد متعهد و فداکار، به حفظ امنیت و استقرار نظام اسلامی در کشور می‌پردازد.

سپاه پاسداران باتکیه‌بر مکتب عاشورا در عرصه‌های ولایت‌مداری، انقلابی‌گری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم، جلوه‌های شکوهمند و حماسه‌های ماندگاری رقم زده و با نقش‌آفرینی‌های مؤثر، پرچم استکبارستیزی را در سراسر عالم به اهتزاز درآورده است.

حضور سپاه پاسداران در تمام بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم باعث شده است تا این نهاد انقلابی در بین آحاد مختلف مردم به‌عنوان یک نهاد خدمتگزار معرفی شود که همه قدردان حضور پر صلابت این نهاد انقلابی هستند.

مردم شهرستان لنده در سالروز تأسیس این نهاد انقلابی و مجاهدت‌های آن در طول ۴۴ سال گذشته قدردانی و عزت و اقتدار ایران اسلامی به‌خصوص در حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی را برگ زرین دیگری از افتخارات ۴۴ساله این نهاد مقدس بیان کردند.

ادامه را می‌توانید در کلیپ مشاهده نمایید: 

دانلود
1403-02-03 11:29 شماره خبر : 3673 https://sobhezagros.ir/short/NK6wQ 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات