رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های بیست و نهم خردادماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خود به قطع سریالی درختان بلوط در یکی از مناطق شهرستان بویراحمد اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»مجتمع ورزشی کارگران یاسوج همچنان در کُما، اعلام خبر رسمی شهادت دو شهید کهگیلویه‌وبویراحمدی، ذبح بلوط‌های زاگرس توسط مافیای‌زمین در جوزار بویراحمد، بحران بهداشتی در ورودی شهر یاسوج و وقتی افراد توانمند شاغل می‌شوند از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

قتل سریالی درختان بلوط دنا

کلنگ مجتمع ورزشی کارگران یاسوج در سال 85 بر زمین زده شد و امروز بعد از 18 سال همچنان این پروژه نیمه کاره رها شده و مسئولان جوابگوی تعطیلی این پروژه حیاتی در شهر یاسوج نیستند.

قتل سریالی درختان بلوط دنا

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد به طور رسمی خبر شهادت شهیدان راستگو و رخشان را به خانواده آنها اعلام کرد

قتل سریالی درختان بلوط دنا

قصه تلخ قطع درختان بلوط سرزمین دنا به حکایتی تکراری تبدیل‌شده که متأسفانه به دلیل قوانین قدیمی و خاک خورده،سود جویان برای تبر زدن به ریشه این درختان جسورتر شده‌اند.

قتل سریالی درختان بلوط دنا

بی توجهی به موضوعات فرعی و پیش پا افتاده ! در این شهر به معضلی تبدیل شده تا جایی که در قلب شهر یاسوج شاهد انباشت زباله و وضعیت مشمئز کننده هستیم.

قتل سریالی درختان بلوط دنا

در شرایطی که معضل بیکاری آسیب‌های مختلفی برای جامعه ایجاد می‌کند وجود مهارت علاوه بر کمک به رفع مشکلات بیکاری سبب رونق درآمد برای افراد خواهد کرد.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار