رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد:

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی کم‌کاری‌ها در بین امت مسلمان نسبت به فلسطین وجود دارد گفت: در کنار برخی کم‌کاری‌ها، فلسطین محور اتحاد امت اسلام است.

سید سلیمان حسینی نیک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تبیین اهمیت غزه و وحدت امت اسلام پیرامون فلسطین گفت: موضوع حمایت از فلسطین را از دو دیدگاه می‌توان مورد بررسی قرار داد، از یک جنبه انسانیت و ارزش‌های انسانی است؛ یعنی فراتر از قوم، مذهب و دین باید به مسئله فلسطین نگاه کرد و هر کشور و جامعه‌ای باید با کشتار، ستم و ظلم مخالفت و مبارزه کند. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به دیدگاه مسلمانان پیرامون فلسطین پرداخت و ادامه داد: مسلمانان با تکیه‌ بر آیات قران مبنی بر نفی ظلم و همچنین تکیه بر احادیث ائمه اطهار (ع) با ظلم، ستم و اشغالگری مخالف هستند و امروز کشور فلسطین در چنگال ستمگران و غاصبان صهیونیستی گرفتار است. 

وی افزود: امروز ظلم و ستم علیه مردم مظلوم غزه سبب بیداری امت اسلام و مسلمانان شده است تا ظلم‌ستیزی امت مسلمان سبب تضعیف رکن‌های قدرت رژیم صهیونیستی شود. 

حسینی نیک با اشاره به اینکه کشور ایران از ابتدای انقلاب تا امروز از طریق‌های مختلف با جنایت‌های رژیم صهیونیستی مبارزه کرده است ادامه داد: ایران به‌عنوان محور مقاومت در دهه‌های گذشته تا امروز علیه صهیونیست‌ها مبارزه داشته است و این مبارزه سبب حمایت مسلمانان و وحدت پیرامون موضوع فلسطین شده است. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه امروز در بدنه امت اسلام برخی کم‌کاری‌ها در حوزه حمایت از فلسطین وجود دارد گفت: در کنار برخی کوتاهی‌ها در حمایت از ملت فلسطین اما امروز ملت‌های مسلمان در موضوع فلسطین یک حس اتحاد و همراهی دارند. 

وی در پایان افزود: اگر مسلمانان بر مشترکاتی همچون قرآن متمسک شوند مشکلات امت اسلام به سمت حل‌شدن پیش خواهد رفت و امروز مسئله فلسطین به‌عنوان پاره‌ای از امت اسلام فصل مشترک همه کشورهای اسلامی برای مبارزه با جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار