رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 12:31 شماره خبر : 4061 https://sobhezagros.ir/short/eRLxb 0
مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد؛

مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: دهه کرامت از امروز به مدت ۱۱ روز شروع خواهد شد که مجموعه فعالیت‌هایی در این دهه انجام می‌شود و فضای استان امام رضایی خواهد شد.

ستار هدایت خواه قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز با تبریک روز دختر  و هفته هلال احمر گفت:  دهه کرامت از امروز به مدت ۱۱ روز شروع شده است که مجموعه فعالیت هایی در این دهه انجام می‌شود.

مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز داشت: کرامت به معنای لطف و کرم اهل بیت نسبت به شیعیان است شعار ما نیز در این دهه «امام رضا ما با شما سربلند هستیم ، تا با امام هستیم سربلند هستیم» است، اینکه بسیاری از مردم دنیا مردم ایران را به عنوان الگوی خود می بینند و این را در اعتراضات و اغتشاشات می بینیم در سایه اطاعات از امامان و ائمه بوده است. 

وی گفت: در این دهه خدام امام رضا با پرچم متبرک به استان‌ها و نقاط مختلف می‌روند که زمینه زیارت از دور برای مردم فراهم و سیره و سبک رضوی تبیین شود.

هدایت خواه تصریح کرد: در این دهه ۴۰ برنامه توسط کانون‌‌های خدمت رضوی پیش بینی شده است هر فردی نیز که بخواهد می تواند در این کانون ثبت نام و عضو شودو به هر شکلی که بتواند خدمت کند می تواند عضو این کانون‌‌ها شود.

وی ادامه داد:یکشنبه شب خدام  امام رضا وارد استان می‌شوند و به تمام شهرستان‌های استان خواهند رفت، حتی به بخش های دیشموک و قلعه ریسی و پاتاوه و در بيمارستا‌ها ...حضور پیدا خواهند کرد و سیره نبوی را عملی تبیین و تشریح می‌کنند. 

مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد به برپایی جشن میلاد امام هشتم در مرکز استان اشاره داشت و افزود: با حضور خادمان امام رضا جشن بزرگی نیز در یاسوج خواهیم داشت و در دهه کرامت برنامه‌هایی پیش بینی شده که از امروز برنامه‌ها شروع می‌شود،این جشن ها،  جشن ویژه‌ای برای دختران، کتابخوانی، شب شعر، تجمع نوجوانان رضوی خواهد بود.

هدایت خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها از شنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت، چهارشنبه‌ امام رضایی در خدمت مدارس مناطق محروم خواهیم بود و جشن خواهیم داشت.

وی به دیگر برنامه های این هفته اشاره داشت و گفت: برگزاری میز خدمت توسط مشاوران، نذر شفا، اهدای خون و برنامه‌های ورزشی، نذر برای آزادسازی مادران زندانی دارای جرایم غیرعمد مالی و تجلیل از مادران دارای چند فرزند از جمله برنامه‌های ‌های هفته کرامت است و اميدواريم در دهه کرامت روحیه کرامت و بزرگواری را تبیین کنیم .

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار