رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-04 19:58 شماره خبر : 3714 https://sobhezagros.ir/short/VmB3j 0
رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده خبرداد:

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از غربالگری ۸۰درصد مردم این شهرستان برای دیابت و فشارخون و شناسائی اقشار مختلفی از بیماران جدید خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» فریبرز یاوریان در نشست خبری با اصحاب رسانه برای هفته سلامت با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه گفت: رسانه یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه و رشد جامعه است چرا که رسالت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه را برعهده دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: صیانت از جایگاه خبر و رسانه برای خبرنگاران یک امر مهم و ضروری است چرا که این رسالت بر دوش انسان‌های ممتازی گذاشته می‌شود که در بین آحاد مردم دارای ارزش هستند.

غربالگری ۸۰درصدی مردم لنده برای دیابت و فشارخون

وی در ادامه به شعار این هفته با عنوان “سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت” اشاره کرد و گفت: توجه به مسئله سلامت و نقش آن در خانواده یک مسئله مهم است چرا که وقتی یک فرد با خودمراقبتی و رعایت مسائل بهداشتی خودش را حفظ کند می‌تواند در سلامت اطرافیان و آحاد جامعه اثرگذار باشد. 
یاوریان در ادامه گفت:برگزاری همایش پیاده روی، ایستگاه سنجش سلامت در مصلی، کلاس‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی با موضوع شعار سال، اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس، افتتاح ساختمان پروژه خانه بهداشت موگرمون از جمله برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در هفته سلامت است. 

وی در ادامه گفت: سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، بازدید از کشتارگاه، نشست خبری با اصحاب رسانه، صبحانه سالم در مدارس از برنامه‌های این هفته در شهرستان لنده است.

غربالگری ۸۰درصدی مردم لنده برای دیابت و فشارخون

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته در راستای خدمت به شهروندان بحث دیجیتال کردن رادیولوژی شهرستان بود که با این اقدام توانستیم ضمن ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی باعث کاهش زیاد هزینه‌های نگاتیو و تأمین مواد و نیازمندی‌های سیستم قبلی این بخش در مرکز درمانی شهرستان باشیم.

وی در ادامه افزود: در خصوص بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان نیز شاهد پیشرفت خیلی خوب این پروژه با حمایت‌های خوب رئیس و مجموعه‌های معاونین و مهندسین، پیمانکار و ناظر پروژه هستیم که دراین‌بین پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز قابل‌تحسین است.

غربالگری ۸۰درصدی مردم لنده برای دیابت و فشارخون

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از غربالگری ۸۰درصد مردم این شهرستان برای دیابت و فشارخون و شناسائی اقشار مختلفی از بیماران جدید خبرداد.

در ادامه نیز رئیس شبکه بهداشت و درمان و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.

انتهای خبر

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار