رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-12 08:30 شماره خبر : 7665 https://sobhezagros.ir/short/VdgPA 0
امام‌جمعه دهدشت:

امام‌جمعه دهدشت گفت: عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی وحدانی‌فر به مناسبت عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ صبح امروز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه دیدار کرد.

 وی در این دیدار با بیان اینکه به لطف خداوند بار دیگر عزت اسلام هویدا شد، گفت: جمهوری اسلامی بنای جنگ ندارد، هدف دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم بود؛ وحدانی فر با بیان اینکه بعد از فرصت‌های فراوان رژیم غاصب توجهی نکرد، افزود: باتوجه‌به حمایت حزب‌الله در شب عملیات وعده صادق ۲ اتفاقی افتاد که در تاریخ ماندگار می‌شود.

وی این اقدام سپاه را کاری بی‌نظیر عنوان کرد: رسانه‌های خودشان هم اوج افتخارآفرینی و صلابت بی‌نظیری که به وجود آمد را اذعان کردند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین وحدانی فر با اشاره به اینکه آمریکا اگر می‌خواهد به خطر نیفتد به سگ هار قلاده بزند، گفت: سکوت جمهوری اسلامی حد و اندازه‌ای دارد، خیلی‌ها فکر می‌کردند حرف فرماندهان بلوف است دیشب اما همه فهمیدند به حرف‌ها عمل می‌شود.

وی باتوجه‌به اینکه مناطق نظامی هدف حملات موشکی سپاه بود، گفت: پایگاه‌های نظامی آن‌ها به دست فرزندان صالح خمینی«ره» و سربازان حاج‌قاسم نابود شد.

علی‌اصغر پوربهشت در این دیدار خاطرنشان کرد: خداوند را به جهت وجود نعمت جمهوری اسلامی و ولایت ولی‌امر مسلمین و مردم قدرشناس جهان اسلام شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که به عنوان سرباز توفیق خدمت داریم، گفت: با روشنگری، جهاد تبیین و مطالبه به حق مردم به خصوص بعد از شهادت میهمان شهیدمان مردم با این اقدام زیبا آرام گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خاطرنشان کرد: به خود می‌بالیم که مایه شادی مردم شدیم، اگر امروز سربلند، سرافراز و مایه فخر مباهات جهان تشیع و اهل‌سنت هستیم به برکت رهبری و هدایت‌های رهبری هستیم.

 

منبع:فارس

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار