رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مطالبه مردمی؛

اپراتور و پاسخگوی مشکلات مردمی آب و فاضلاب استان در خصوص علت قطعی‌ها در مناطق مختلف یاسوج توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ تامین آب شرب برای مصارف شرب و بهداشتی شهروندان یکی از موضوعات مهمی است که باید توسط متولیان آب و فاضلاب در دستور کار باشد.

نبود آب علاوه بر ایجاد مشکل برای مصارف شرب سبب می‌شود تا نیاز شهروندان  برای مصارف بهداشتی با مشکل مواجه شود.


با وجود اهمیت این موضوع اما طبق اظهارات مطرح شده آب مناطق معصوم آباد، سالم آباد، راهنمایی و رجاها بدون اطلاع قبلی قطع می‌شود و طبق اظهارات مطرح شده تقریبا در اکثر روز آب موجود نیست.

 

سید داوود اکبری در گفتگو با صبح زاگرس گفت:  نه تنها در ابوذرها، محمودآباد، کاشانی‌ها و جاهایی دیگر قطعی آب مشاهده می شود  بلکه در مکان های دیگر ممکن است این قطعی ها مشاهده شود.


اپراتور و پاسخ‌گوی مشکلات مردمی سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب گفت: در اثر عدم اطلاع قبلی ممکن است انشعاب یا خط لوله آب دکتر شکستگی شود یا در اثر دیگر مشکلات لوله ها دچار شکستگی‌های شود در این شرایط تعمیراتی وجود دارد که سبب قطعی آب می شود.


وی به دلایل عدم اطلاع قبلی برای قطعی ها اشاره داشت و افزود: اعلام  زمان قطعی‌ها امکان پذیر نیست چون ممکن است شکستگی در یک ساعت یا در طول یک روز با زمان نامشخص رخ دهد امکان اطلاع قبلی نیست.


وی گفت: شهروندان می توانند علت قطعی ها را از طریق سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب و از طریق سامانه گویا جویا شوند.



اکبری تصریح کرد: در شرایط حاضر در فصل بارش هستیم و کمبودی در تامین آب وجود ندارد و بیشتر قطعی‌ها می‌تواند به علت تعمیرات یا خط انتقال آب و موارد دیگر باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار