رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت:

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: امروز عظمت اربعین حسینی، هیمنه پوشالی دشمنان را در هم شکست.

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به حرکت عظیم اربعین حسینی گفت: امروز عظمت اربعین دشمن را ناامید و مردم آزاده دنیا را امیدوارتر می‌کند درحالی‌که اربعین حسینی اوج اعتقاد، معنویت و نشانه قدرت شیعیان است.

وی افزود: این حرکت بزرگ در جهان اسلام چنان باشکوه است که دشمنان دائماً سنگ‌اندازی می‌کنند که جلوی این سیل عظیم جمعیت ۲۰ میلیونی را بگیرند؛ ولی سال‌به‌سال بر این سیل خروشان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: اوج معنویت را انسان وقتی در این حرکت عظیم می‌بیند که طفلان و بزرگسالان، جوان و نوجوان همه‌وهمه همانند سیلی خروشان راهی کربلای معلی می‌شوند و در روز اربعین این همپوشانی جمعتی به اوج خود می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: درحالی‌که ما درگیر یک جنگ تمام‌عیار ترکیبی از سوی دشمنان به‌خصوص در حوزه اعتقادات مردمی هستیم؛ ولی حرکت اربعین بیمه‌کننده این کشور در این سیلاب عظیم فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

دهقان گفت: شوروشوق ملت ایران برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین را باید در مسیر شلمچه تا کربلا به عینه مشاهده کرد تا به عمق باورپذیری این ملت به سیدالشهدا (ع) را باور کنیم.

وی افزود: حضور کشورهای مختلف جهان در این حرکت کم‌نظیر اربعین تحقق شعار زیبای" حب الحسین یجمعنا" است که به‌راستی به تعبیر سردار دل‌ها ما ملت امام حسینیم را می‌توان مشاهده کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار