رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-07-20 13:45 شماره خبر : 700 https://sobhezagros.ir/short/eGZG4 0
درگفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: آنچه جهان به عینه مشاهده کرد بحث عزم راسخ ملت عزه برای انتقامی سخت و غافل گیر کننده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت الاسلام سید محمودی الهی نیا در خصوص حمله حماس به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: آنچه امروز در سرزمین های اشغالی همه جهانیان به عینه مشاهده می کنند بحث عزت و اقتدار یک گروه مسلح فلسطینی در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح است که چگونه مات ومبهوت ماند.

وی افزود: حمله رعد آسا از هوا، زمین، دریا و حتی زیر دریا توسط رزمندگان جبهه مقاومت و شلیک هزاران موشک در کمترین زمان ممکن باعث شد که سامانه های پدافندکی و گنبدآهنین این رژیم کودک کش در هم بشکند و شکستی تاریخی را تجه کند.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: قطعا شکست رژیم صهیونیستی نه تنها در میدان حقیقی بوده است بلکه در فضای مجازی آن همینه پوشالی و قدرت نمایی کاذب این رژیم در جهان شکست و ماهیت توخالی بودن آن برای همه جهانیان عیان شده است.

وی در ادامه گفت: آنچه جهان به عینه مشاهده کرد بحث عزم راسخ ملت عزه برای انتقامی سخت و غافل گیر کننده است.

 الهی نیا تاکیدکرد: امروز به ما به سران این رژیم منحوس اعلام می داریم که همانگونه که مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا فرومدند که« اگر غلطی از صهیوینیست ها سربزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم». قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی باید خوب بداند که جبهه مقاومت در فلسطین، غزه، لبنان، سوریه و عراق و سایر بلاد اسلامی فقط منتظر یک اشاره هستند که با انزوال این رژیم را قطعی کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار