رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده گفت: برخی مدارس افتتاح شده هنوز فاقد برخی تجهیزات سرمایی و گرمایشی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، هفتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان لنده با حضور امام‌جمعه، فرماندار، رئیس آموزش‌وپرورش و مدیران و اعضای حقیقی و حقوقی این جلسه در فرمانداری لنده برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه عبدالرحیم آهنین جان با محکومیت حملات رژیم غاصب گر اسرائیل به مردم غزه گفت: دامنه این جنایات را می‌توان در بمباران یک بیمارستان و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع دید.

 

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده در ادامه با تشریح موضوعات جلسه گفت: توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مدارس، بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی، بزرگداشت هفته پیوند اولیاومربیان، گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه پرداختند.

 

وی ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان که هر ساله از ۲۴ لغایت ۳۰ مهرماه برگزار می‌شود گفت: امسال هفته پیوند با شعار تربیت حکیمانه و حکمرانی خانواده در بیش از ۵۰ مدرسه پرجمعیت و بالای ۱۰ نفر در سطح شهرستان برگزار و اعضای منتخب انجمن‌های اولیاومربیان نیز مشخص گردیده‌اند.

 

آهنین جان گفت: برخی از مدارس افتتاح شده هنوز از سوی اداره کل نوسازی تکمیل نشده است و همین مسئله باعث نگرانی است چرا که در یک مقطع زمانی باید این تجهیزات کامل می‌شد.

 

در ادامه نیز سید علی‌اصغر خرمی معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی گفت: امسال هم‌زمان با زنگ مهر و مقاومت، زنگ نماز در مدارس نیز به صدا درآمده و از مهم‌ترین کارهای حوزه پرورشی: تجلیل از نفرات برتر حوزه‌های قرآنی و پرورشی - حضور مشاوران در جلسات انجمن اولیاومربیان و تشکیل پدافند غیرعامل با عنوان بهداشت روانی در مدارس نیز باشد.

 

وی در ادامه گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی مسابقات تنیس و بدمینتون در بین فرهنگیان برگزار خواهد شد. 

 

در ادامه نیز جلال دانش فرماندار محترم شهرستان لنده گفت: فضای نمازخانه‌های مدارس به طور مرتب و منظم مورد بررسی قرار گیرند و در حد توان مقدمات لازم در این زمینه فراهم شود.

 

دانش تأکید کرد: در این‌خصوص از ظرفیت هیئت‌های دانش‌آموزی در برپایی نماز جماعت و مراسمات داخل مدرسه باید استفاده شود.

 

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان لنده گفت: حضور اعضای شورای آموزش‌وپرورش در نماز جماعت مدارس یک روز در هفته انجام شود تا یک همدلی بین دانش‌آموزان و مسئولان نیز ایجاد شود.

 

دانش تأکید کرد: در صورت فراهم‌شدن مقدمات و امکانات لازم، جشنواره نماز (یکبار در طول سال) در مدارس برگزار گردد و مدارس برتر در این زمینه مورد تشویق کتبی و مالی قرار گیرند.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

مدارسی که افتتاح شده‌اند اما تکمیل نیستند!
مدارسی که افتتاح شده‌اند اما تکمیل نیستند!
مدارسی که افتتاح شده‌اند اما تکمیل نیستند!
مدارسی که افتتاح شده‌اند اما تکمیل نیستند!
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار