رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-07-22 14:00 شماره خبر : 733 https://sobhezagros.ir/short/VWAd4 0
کارشناس مسائل سیاسی:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: طوفان الاقصی به خوبی ناتوانی و آسیب پذیری صهیونیست ها را آشکار کرد.

سید حسین موسویان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به تحولات صورت‌گرفته در منطقه به‌خصوص جنگ غزه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نیروهای مسلح در دانشگاه افسری به‌درستی فرمودند: در این قضیهٔ پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیرقابل‌ترمیم خورده؛ شکست را همه گفتند، تأکید من به «غیرقابل‌ترمیم بودن» است.

وی افزود: معظم له در تعبیری بسیار زیبا فرمودند: «غیرقابل‌ترمیم بودن»، یعنی فضاحت تمام در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی و ناتوانی در بحرانی‌ها و جنگ‌های خلق‌الساعه که در کمتر از ۲۰ دقیقه بیش از ۵ هزار موشک به مواضع اماکن حساس رژیم صهیونیستی شکلک کردن و ناکامی گنبد آهنین از توانایی مقابله با حجم عظمی از موشک‌های حماس و شکست قطعی در میدان نبرد و رسانه که هیمنه واقعی این رژیم را به تصویر کشاند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی شکستی قطعی را در میدان و رسانه تجربه کرده است که در مرحله سوم نیز با کشتار بی‌رحمانه مردم غزه در حال سرپوش‌گذاشتن بر فضاحت پیش‌آمده است؛ ولی هرگز این شکست جبران نمی‌شود.

وی افزود: امروز سران و فرماندهان ارشد این رژیم به‌خوبی درک کرده‌اند که ارتش اسرائیل آن ارتشی نیست که درنگ شش‌روزه ۱۹۶۷ با کشورهای عربی مصر، سوریه و اردن و عراق رخ‌داده و با پیروزی اسرائیل به پایان رسید؛ بلکه هیمنه پوشالی آن در کمتر از ۲۰ دقیقه و یک حمله کاملاً استراتژیک هوایی، زمینی، دریایی و موشکی چنان زمین گیرد که هنوز ابعاد این طوفان همه فرماندهان و سران این رژیم را مات و مبهوت کرده است.

موسویان گفت: رژیم کودک صهیونیستی برای جبران فضاحت پیش‌آمده خود با استفاده از بمب‌های فسفری و ممنوعه و کشتار بی‌رحمانه هزاران کودک و زن بی‌گناه بار دیگر جنایات خود را در صبرا و شکیلا به تصویر کشانیده است.

وی افزود: کشتار بی‌رحمانه خبرنگاران و مردم در مناطق مسکونی نمونه دیگری از جنایت‌های این رژیم است که با بمباران گلوله‌ها بر سر مردم بی‌دفاع به دنبال تلافی شکست است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سکوت برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال عدم حمایت از مردم فلسطین و ارتباط داشتن با سران رژیم صهیونیستی خفتی است که این کشورها به ملت خود کردند و باید نسبت به این عملکرد پاسخگو باشند.

انتهای پیام

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار