رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-16 14:06 شماره خبر : 633 https://sobhezagros.ir/short/VvnpV 0
رئیس حوزه های علمیه استان مطرح کرد:

حجت الاسلام والمسلمین پناه گفت: عملیات حماس از پیش طراحی شده و غافلگیرانه‌ای بود که نوید بخش آزادی فلسطین است.

به گزارش صبح زاگرس، حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی در گفت و گو با این پایگاه خبری گفت: عملیات حماس و جهان اسلامی و برادارن‌مان در فلسطین یک عملیات خوب  از پیش طراحی شده و غافلگیرانه‌ای بود که نوید بخش آزادی فلسطین است.


رئیس حوزه های علمیه استان تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری بار‌ها بشارت داده‌اند که نابودی رژیم اشغالگر قطعی و نزدیک است و الحمدالله این عملیات در نوع خودش از جهات مختلف طراحی، غافلگیری و ورود به سرزمین‌های اشغالی تحت سیطره صهیونیسم و هم تلفاتی که به این رژیم وارد کرد و هم رعب و وحشتی که در دل صهیونیست‌ها ایجاد کرد با همه عملیات‌های قبلی متفاوت بود.

وی افزود: تلفات این عملیات از نظر کیفی و کمی بسیار خوشحال‌کننده است، برخی از سران ارتش رژیم اشغالگر نیز کشته شدند و برخی نیز به اسارت درآمده‌اند که تعداد بالای اسرا می‌تواند برگ برنده‌ای در دست فلسطینی‌ها باشد و تعداد کشته شدگان این رژیم نوید بخش این است که هیمنه این رژیم کاملاً پوشالی است و می‌توان وعده الهی که آزادی قدس و نابودی رژیم اشغالگر است را می‌توان به خوبی دید.

حجت الاسلام والمسلمین پناهی گفت: اکنون سردرگمی که نظام جهانی دارد خود گویای این مطلب است که این قبیل عملیات‌ها می‌تواند به سرنوشت شوم رژیم اشغالگر پایان دهد.


رئیس حوزه های علمیه استان افزود: در عملیات‌های گذشته می‌دیدیم که در همان ابتدا هشدار شدیدی از فلسطینی‌ها صورت می‌گرفت و بعد با پادرمیانی یکی از کشورهای منطقه مثلاً عربستان و مصر آتش بس صورت می‌گرفت و بدون اینکه اشغالگران جریمه شوند آتش بس صادر می‌شد و این رژیم جان سالم به درد می‌برد.


پناهی تصریح کرد:اما اکنون در عملیات فلسطینی ها،  رژیم صهیونیستی فرصت این کار را نداشتند آن‌ها در محاصره نیرو‌های مقاومت هستند و تعداد اسرایی که در دست فلسطین است خود یک برگ بنده است و اینکه خود رژیم جا‌زده وحتی  از نخست وزیر قبلی دعوت به همکاری و کمک کرده است.

وی ادامه داد: وقتی این اتفاقات را می‌بینیم خوشحال می‌شویم بگوییم که ان شالله صبح ظفر نزدیک است،و این موضوع در حالی است که هنوز حزب الله لبنان وارد جریان نشده است اگر رزیم اشغالگر قدس بخواهد دست از پا خطا کند و احیانا نگاهی به سرزمین‌های ما داشته باشند و بخواهند منافع ما را در جهان به خطر بیندازند همانند عقاب‌های تیزپرواز بالای سر آن‌ها حاضر می‌شوند و دودمان‌شان را بر باد می‌دهند.


حجت الاسام پناهی تصریح کرد: بسیار خوشحال هستیم؛ مردم ما باید از انتقامی که فلسطینی‌ها گرفتند خوشحال باشند و از طرفی‌امیدوار باشند عمر رژیم اشغالگر قدس به ۲۰سال هم نرسد و به فضل الهی و با رهبری‌های خوب مقام معظم رهبری و با نقش نیرو‌های مقاومت طومار این رژیم اشغالگر را در هم بپیچند و از بین ببرند.


رئیس حوزه های علمیه استان گفت: نقش شهید سلیمانی در پیروز‌های محور مقاومت خیلی روشن است تا قبل از اینکه ایران اسلامی یک انسجام را در میان فلسطینی‌ها ایجاد نکرد هیچ بارقه‌امیدی نبود، هرروز اسرائیل انتقام می‌گرفت و مردم مظلوم را می‌کشت کسی هم جلودارشان نبود و دایه نیل تا فرات را داشت و یکه تازی می‌کرد اما شهید سلیمانی یک انجسام ایجاد کرد و حتی اسلحه‌سازی به آن‌ها آموزش داد روی پای خودشان‌ایستادند و به ملتی مقاوم تبدیل شدند.

وی بیان کرد: همه می‌دانند این تغییری که در سرزمین‌های اشغالگرا ایجاد شده و مظلومان برای مبارزه به پا خواسته‌اند و از اشغالگران انتقال گرفته‌اند به واسطه انسجامی بود که توسط شهید سلیمانی ایجاد شد و اکنون سردار قاآنی این راه را ادامه می‌دهد و شرایط گویای این است که در آینده نه چندان دور طومار این رژیم در هم پیچیده خواهد شد.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار