رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-17 16:47 شماره خبر : 658 https://sobhezagros.ir/short/VwL3N 0
در‌گفتگو با صبح زاگرس؛

عضو شورای شهر یاسوج گفت: عملیات طوفان القصی در پی جنایت صهیونیست‌ها انجام شد و این عملیات آنها را زمین‌گیر کرده است.

عطا الله دانشی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص عملیات گستره فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی و کسب موفقیت‌های مختلف توسط مبارزان فلسطینی و همچنین شکست صهیونیست‌ها در برابر آنها گفت: در آیات قرآن و در سوره مبارکه القصص آیه ۵ خداوند متعال فرمود: وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم در این آیه قرآن خداوند متعال وعده نصرت و پیروزی مستضعفان عالم را داده است و پیروزی این روزهای ملت مظلوم و مستضعف فلسطین مصادیقی از این وعده های الهی است.

 عضو شورای شهر یاسوج به فرمایشی از امام راحل مبنی بر اتحاد مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونسیتی پرداخت و گفت: در بیانی امام راحل فرموده اند، اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد و در بیانی دیگر رهبر معظم انقلاب فرمودند، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید با بررسی آیات قرآن، پیش‌بینی‌های امام و رهبری وحدت و انسجام امت اسلام و همچنین ایستادگی آنها در برابر مستکبران سبب پیروزی نهایی آنها در برابر غده سرطانی یعنی رژیم صهیونسیتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حرکت گروه های مقاومت فلسطینی و جوانان برای مبارزه با جنایات رژیم صهیونسیتی به معنای تحقق عملی وعده‌های خدا در برابر مستکبران و شکست آنها است گفت: رزمندگان و جوانان فلسطینی برای پاسخ به جنایات مختلف رژیم صهیونسیتی با عملیات طوفان الاقصی شکست‌های مهمی به جنایتکاران وارد آوردند به گونه ای که این پیروزی‌ها سبب امید و خوشحالی همه آزادی خواهان شده است.

دانشی با بیان اینکه اگر مسلمان متحد شوند می توانند سبب نابودی و از بین رفتن اشغالگران صهیونسیتی باشند، گفت: امروز دیگر پاسخ جنایات رژیم اشغالگر بی پاسخ نمی ماند و آنها باید منتظر اقدامات کوبنده گروه های مقاومت باشند.

وی تاکید کرد: در پی حملات و جنایات گسترده اشغالگران در سرزمین های اشغالی و فلسطینی گروهای مبارز سرزمین فلسطین در مقابل آنها ایستادگی می کنند و این ایستادگی نه تنها در برابر رژیم صهیونسیتی است بلکه مبارزه با تسلیحات و حمایت کشورهای مختلف است به نحوی که فلسطینی ها در این مبارزات سبب زمین گیر شدن صهیونسیت ها شدند.

وی به اتحاد دیگر کشورها برای حمایت از رژیم صهیونسیتی پرداخت و افزود: دولت آمریکا و انگلیس برای حمایت از اسرائیل متحد هستند اما طبق آیات قرآن که حق آمدنی است و باطل نابود شدنی است، رژیم صهیونسیتی نابود خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز امت اسلام و همه ما در همه عرصه ها و به طرق مختلف باید از فلسطین و آرمان های این کشور مظلوم حمایت کنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار