رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس؛

سید جواد هاشمی مهر به تشریح جزئیات مبارزه گروه‌های فلسطینی پرداخت و گفت: در روزها و ساعات گذشته هیج نشانه‌ای از طرف اسرائیلی مبنی بر پیش بینی چنین حمله‌ای و به تبع آن آمادگی لازم برای مقابله با آن نداشتند.

سید جواد هاشمی مهر در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص عملیات طوفان الاقصی توسط مبارزان فلسطینی با تبریک اقدامات پیروزمندانه جوانان و گروه‌های مقاومت  گفت: بعد از ۷۷ سال اشغال فلسطین، کشتار‌ها در مناطق همچون صبرا و شتیلا و عبور بی‌تفاوت مجامع جهانی از این کشتار‌ها، محرومیت و مظلومیت ملت فلسطین و عدم حمایت از کشتار این ملت مظلوم امروز با دستیابی جوانان فلسطینی به سلاح‌ها و موشک‌ها شاهد عملیات متبحرانه و پیروزمندانه در برابر رژیم صهیونسیتی در سرزمین‌های اشغالی هستیم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تلفات رژیم صهیونسیتی در این عملیات پرداخت و گفت: در این عملیات تعداد زیادی از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیدند و این عملیات سبب بهت و حیرت جامعه جهانی و حتی غافلگیری صهیونیست‌ها شد.


وی به شرایط تحقق آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونسیتی پرداخت و گفت: در این عملیات لازم است  کشور‌های مسلمان و عرب منطقه از فلسطینی‌ها حمایت کنند تا بعد از سال‌ها جنایات رژیم صهیونسیتی، کشور فلسطین از چنگال این غده سرطانی نجات پیدا کند.

 
هاشمی مهر ادامه داد: این حملات غافلگیر کننده دولت نتانیاهو را در برابر یک شکست اطلاعاتی و امنیتی قرار می‌دهد؛ به گونه‌ای که در روزها و ساعات گذشته هیج نشانه‌ای از طرف اسرائیلی مبنی بر پیش بینی چنین حمله‌ای و به تبع آن آمادگی لازم برای مقابله با آن نداشتند.


معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرامین رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اشاره کرد و ادامه داد: خدا را شاکریم با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب و حمایت ایران اسلامی از محور مقاومت و کشور مظلوم فلسطین، امروز شاهد پیروزی گروهای‌های مبارز فلسطینی و گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی بر علیه صهیونسیت‌ها هستیم به گونه‌ای که تحقق وعده‌های رهبر معظم انقلاب برای نابودی اسرائیل با اقتدار بیشتر ملت فلسطین و گروه‌ها مقاومت هر روز نسبت به گذشته آشکار و محقق می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار