رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/17 Tuesday - 2024 08 October الثلاثاء ، 5 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-17 08:32 شماره خبر : 7809 https://sobhezagros.ir/short/NEbZp 0
امام‌جمعه دهدشت مطرح کرد:

امام‌جمعه دهدشت گفت: طوفان الاقصی پاسخی به ۷۵ سال ظلم و ستم اشغال گران صهیونیستی بوده که در این سال‌ها، خیانت، ظلم و درگیری فراوانی برای مردم مسلمان فلسطین اشغالی ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در خصوص سالروز طوفان الاقصی و نسل‌کشی رژیم منحوس اسرائیل در غزه و لبنان گفت: ۷ اکتبر به‌عنوان یکی از روزهای مهم در سرزمین‌های اشغالی است. باتوجه‌به ۷۵ سال محاصره، خیانت، ظلم و درگیری فراوانی که رژیم صهیونیستی برای مردم مسلمان فلسطین اشغالی ایجاد کردند.

امام‌جمعه دهدشت گفت: در پی این ظلم و ستم‌ها نهایتاً جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی راه نجات و محل فرار را در این دیدند که بتوانند مقابله‌ای با این رژیم داشته باشند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک‌عمر از طریق خود، رسانه‌ها، احوال و انصارش و اربابانش در دنیا اعلام کردند که ما دارای گنبد آهنین، پدافند داوود و قدرت برتر منطقه هستیم. عملیات ۷ اکتبر یا همان طوفان الاقصی حیثیت سیاسی، نظامی، اجتماعی و سرمایه‌های مهم صهیونیست را بر باد داد. رژیم منحوس اسرائیل در حال حاضر هیچ‌گونه حیثیت نظامی، اطلاعاتی، سیاسی برایش نمانده است. 

حجت‌الاسلام وحدانی فر گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که در واقع لانه عنکبوت که می‌گویند، اسرائیل است که شهید سید حسن نصرالله نیز بارها به این موضوع اشاره کرده بود.

وی در ادامه بیان داشت: ازجمله دستاوردهای مهمی که طوفان الاقصی داشت این بود که به دنیا ثابت شد رژیم صهیونیستی قدرت نظامی لازم را ندارد و به تمام دنیا اثبات شد که شعارهایی از جمله حقوق بشر، دموکراسی، حقوق انسان‌ها، ایستادن برای جریان حق، همه این‌ها شعاری بیش نبود.

امام‌جمعه دهدشت گفت: در عملیات طوفان الاقصی به دنیا ثابت شد که آنچه را که غرب تحت عنوان حقوق بشر و دموکراسی و آنچه را که غرب در موارد دیگری مشخص و بیان می‌کرد این‌ها هیچ‌کدام به‌جز حرف و کلام صحبتی نبود. طوفان الاقصی قوت دوباره‌ای برای جریان مقاومت بود و به اهل فلسطین ثابت شد که فلسطینیان توان دفاع از خود را دارند. 

وی افزود: امروز متزلزل‌تر از هر روز، امروز ذلیل‌تر از هر روز، امروز خسته‌تر از هر روز و امروز پشیمان‌تر از هر روز کسانی هستند که یک‌عمر از رژیم صهیونیستی دفاع کردند. کودک کشی، سفاکی، خونخواری، بزدلی، رفتار ناجوانمردانه، خوی وحشیگری، خوی عدم انسانی و... را مردم در رژیم صهیونیستی مشاهده کردند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر گفت: طوفان الاقصی دستاوردهای فراوان و سابقه‌های اخلاقی بسیاری برای مردم کل دنیا داشت، و همچنین دستاوردهای نظامی برای جبهه مقاومت، و ذلالتی برای رژیم خونخوار صهیونیستی.

وی در پایان افزود: طوفان الاقصی باعث شد که کرسی‌هایی در دانشگاه‌های دنیا در حمایت از این رژیم برگزار می‌شد تبدیل به شعارهایی در دانشگاه‌ها، خیابان‌ها و سرانجام به بیداری ملت‌ها در غرب و آمریکا بشود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار