رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/18 Wednesday - 2024 09 October الأربعاء ، 6 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-18 14:30 شماره خبر : 7843 https://sobhezagros.ir/short/4koyg 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

رئیس‌دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گفت: طوفان الاقصی حرکتی بود که توانست تمام معادلات دشمنان ما و نه فقط اسرائیل را به هم بزند. معادلاتی که اسرائیل فقط میدان‌دار آن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در خصوص عملیات طوفان الاقصی و تحولات لبنان و غزه با تبریک حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی گفت: حمله موشکی جانانه نیروهای مسلح که حقیقتاً در باور نمی‌گنجید و خیلی‌ها هم در درون کشور دچار یأس شده و احساساتشان بر این بود که جمهوری اسلامی توان، قدرت و شجاعت پاسخ را ندارد و همچنین از صبر و حوصله‌ای که ایجاد شده بود مردم نگران بودند لیکن باتدبیر به‌موقع، حکیمانه، مقتدرانه و کوبنده حمله آغاز و همهٔ دنیا شاهد و ناظر توان موشکی جمهوری اسلامی بودند.

رئیس‌دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نکته مهم و ویژه این پاسخ کوبنده توان رژیم غاصب صهیونیستی باآن‌همه ادعایی که داشت بود، توان دفاعی گنبد آهنینی که دنیا را با آن می‌ترساندند مشخص شد، به اعتراف خود این رژیم موشک‌هایی را که جمهوری اسلامی به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد حدود ۹۰ درصدشان به هدف اصابت کردند و این پیروزی بسیار بزرگی است.

وی افزود: جبهه حق علیه باطل از ابتدای خلقت تا به الان وجود داشته و حتی بعدها هم همین خواهد بود، همیشه جبههٔ حق و باطل مقابل یکدیگر ایستاده و هیچ‌وقت این تقابل هم تمام نخواهد شد، اینکه بعضی‌ها تصور بکنند اگر ما کوتاه بیاییم این قصه حل خواهد شد این تصور درستی نیست چرا که تجربه و سابقه تاریخ نشان داده و وعده الهی، قرآن و روایات ما این را به‌روشنی بیان کرده است.

حجت‌الاسلام عبودی گفت: جبهه باطل دست‌بردار نیست، صهیونیست‌ها مردم دنیا را به سه دسته تقسیم کرده و شعارشان از نیل تا فرات است، این رژیم منحوس خود را ارباب و همه‌کاره و قوم برتر دنیا می‌دانند، این موضوعی است که الان جلوی روی ما است فلذا در اینکه همیشه این جبهه‌ها با هم تقابل دارند و در جنگ هستند نباید هیچ تردیدی نداشته باشیم.

وی افزود: جبهه حق و اهل ایمان همیشه باید برای رویارویی با دشمنان خدا دین خدا و بشریت آماده باشند. تصمیم رژیم اسرائیل بر این بود که فلسطینیان را از سرزمین‌هایشان بیرون کرده و به صحرای اردن و مناطق دیگر  برانند، این رژیم منحوس حتی بحث شهرک‌سازی را در آنجا آغاز کرده بود.

وی در ادامه بیان داشت: طوفان الاقصی یک حرکت بسیار عظیم و ارزشمندی بود که از جانب رزمندگان حماس اتفاق افتاد، همه می‌دانیم در سرزمین‌های اشغالی این‌قدر مسائل امنیتی خود را بالا برده بودند که حتی تصور نمی‌کردند به این شکل مورد حمله قرار گرفته و موشک‌های جبهه مقاومت از دیواره‌های بلند بتنی و تجهیزات نظامی، گنبد آهنین و... بتواند عبور و آنان را دچار خسارت کند و آبروی آن‌ها را در تمام جهان ببرند فلذا دیدیم که رزمندگان حماس با عملیات طوفان الاقصی همه معادلات آن‌ها را به هم زدند.

رئیس‌دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گفت: طوفان الاقصی حرکتی بود که توانست تمام معادلات دشمنان ما و نه فقط اسرائیل را به هم بزند. معادلاتی که اسرائیل فقط میدان‌دار آن است و در پشت‌صحنه آن آمریکا، غربی‌ها، فرانسه، انگلیس، آلمان و همهٔ تابعین این‌ها حضور دارند لیکن طوفان الاقصی همه معادلات آن‌ها را به هم زد.

وی ادامه داد: بعد از طوفان الاقصی اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را مشاهده کردیم که چگونه به خاک غزه تجاوز کرده و مردم غیرنظامی و کودکان مظلوم را به خاک و خون کشید؛ اقداماتی ضدانسانی و ضدبشری که تمام مردم دنیا را بیدار و در حمایت از این مظلومان بپا داشت. ما و مردم دنیا تنها بخش کوچکی از این جنایات را به واسطه رسانه‌های ملی و رسانه‌های دیگر در فضای مجازی مشاهده و دچار حزن و اندوه می‌شویم.

حجت‌الاسلام عبودی گفت: در حملاتی که رژیم غاصب اسرائیل از پارسال تا به امروز که حدود یک سال می‌گذرد داشت به کدام هدف خود رسید؟ یکی از اهداف این رژیم منحوس از این حملات وحشیانه این بود که بتواند اسرای خود را آزاد کند که تا الان محقق نشده است؛ هدف دیگر این بود که بتواند غزه را نابود کند و نتوانست هیچ غلطی بکند، از اهداف دیگر نابودی حماس بود که تمام دنیا شاهد زنده، پویایی و مقابله بیشتر حماس در مقابل این رژیم منحوس هستیم.

وی افزود: موقعیت رزمندگان حماس را بنگرید آن‌ها در باریکه‌ای قراردارند که کاملاً در محاصره است، باریکه‌ای که تنها راه آن رفح بود که دولت مصر همکاری نمی‌کند، لیکن این مردم از دین، خاک، ناموس و مال خود نخواهند گذشت. رزمندگان حماس با تمام توان دفاعی خود به قلب اسرائیل حمله می‌کند، یمن مقتدرانه دریای سرخ را در اختیار دارد و آن را باتلاقی برای کشتی‌ها و اقتصاد اسرائیل کرده است. همه این‌ها بعد از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی اتفاق افتاد.

رئیس‌دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بیان داشت: این دلاوری‌ها، دفاع از ارزش‌ها، و ترورها نمی‌تواند جبهه مقاومت را از پای در آورد. رژیم منحوس اسرائیل روبه افول و قطعاً پایان اسرائیل نزدیک است.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار