رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-06 15:57 شماره خبر : 2226 https://sobhezagros.ir/short/NEMOX 0
داغ‌های انتخاباتی؛

یک کاربر فضای مجازی به موضوع خرابی دستگاه های ام آر آی در استان اشاره کرده‌است که اگر دچار مشکل شدید باید به استان‌های هم‌جوار و شهرهای هم‌جوار مانند بهبهان بروید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خیلی زودتر از زمان رسمی آن در کهگیلویه و بویراحمد آغازشده است و نامزدهای انتخابات هرروز در شهر و دیاری با طرفداران خود دیدار می‌کنند و گاهی هم به بیان برنامه‌های خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی می‌پردازند.

 

در این روزهای شلوغ حضور نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد یکی از صفحات مجازی استان متن جالبی منتشر کرد که البته قابل‌تأمل است؛ در این متن کنایه جالبی به کسانی زده‌شده است که مدام برای نامزدهای انتخابات تا کمر خم می‌شوند.

 

این کاربر فضای مجازی به موضوع خرابی دستگاه‌های ام آر آی در استان اشاره‌کرده است که اگر دچار مشکل شدید باید به استان‌های هم‌جوار و شهرهای هم‌جوار مانند بهبهان بروید.

 

طنز تلخی که تنها می‌توان در استان کهگیلویه و بویراحمد پیدا کرد و کسانی که روستا به روستا و شهر به شهر به دنبال خود افراد زیادی را می‌برند باید فکر چاره‌ای برای مشکلات آن‌ها نیز داشته باشند تا در صورت بروز مشکلات و بیماری بتوانند در شهر خودشان مداوا شوند نه ای که به استان‌های هم‌جوار بروند.

 

 

طنز تلخ انتخابات در کهگیلویه‌وبویراحمد؛ کمردرد نگیرید!
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار