رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
هشدار قاطع دادستان لنده به ادارات؛

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با اشاره به‌ضرورت خود حفاظتی ادارات در ایام نوروز گفت: تمامی ادارات به‌خصوص آموزش‌وپرورش و مدارس باید اصول خود حفاظتی را ایام تعطیلات نوروز رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، رضارستم نژاد با تبریک ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با اشاره به خلق حماسه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: از همه مردم و بانیان امر انتخابات که انصافاً قدردانی می‌کنم که حماسه‌ای کم‌نظیر را خلق کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده افزود: مسئله اول در خصوص آموزش‌وپرورش است که بحث خود حفاظتی مدارس جهت پیشگیری از سرقت بسیار مهم است که باید مدیران مدارس و ادارات باید خود حفاظتی را داشته باشند.

 

رستم. نژاد گفت: نیروی انتظامی باید نسبت به تأمین امینت در ایام نوروز اقدامات لازم را اجرایی و نسبت به فعال‌سازی گشت‌های نوروزی در مناطق گردشگری اقدام و نسبت به برقراری امینت پایدار هوشیار باشد.

 

دادستان گفت: بحث امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک مسئله مهمی است که در ماه مبارک رمضان باید موردتوجه مردم و عامران به معروف قرار گیرد.

 

وی افزود: شهرداری باید نسبت به بحث زیباسازی شهری و رفع چاله‌وچوله‌های سطح شهر اقدام کند چرا که یکی از گلایه‌های مردم در این زمینه است.

 

وی افزود: اداره راهداری وظیفه دارد نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها و تابلوهای هشداردهنده در مسیر جاده‌های روستایی و شهری اقدام کند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: تعزیرات حکومتی باید نسبت به نظارت بر بازار هوشیاری و تدابیر لازم را اجرایی کنند و نظارت بیشتری داشته باشند.

 

رستم نژاد گفت: پلیس راهور نسبت به رعایت مسئله ترافیک شهری باید با حضور میدانی خود در نقاط ترافیکی نسبت به رفع گلایه‌های مردمی اقدام کند.

 

وی گفت: در خصوص تاریکی بخش‌های از مناطق شهری و نقاط جرم‌خیز باید اداره برق هرچه سریع‌تر نسبت به روشنایی این مناطق اقدام کند.

 

انتهای خبر

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار