رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-09 14:37 شماره خبر : 2758 https://sobhezagros.ir/short/NEMBG 0
مجری و هنرمند هم‌استانی مطرح کرد:

مجری و هنرمند صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور پرشور و با مشارکت بالا می‌توان در جهت حل مشکلات گام برداشت.

محمدصادق آزادی‌ در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص لزوم مشارکت در انتخابات گفت: در سال جاری دو انتخابات مهم و هم‌زمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود و این دو حوزه حساسیت خاص خود رادارند و در شرایط فعلی اهمیت آن  به دلیل لحاظ وضعیت اقتصادی و اجتماعی است تا با حضور پرشور و با مشارکت بالا در جهت حل این مشکلات گام برداشت.


مجری تلویزیون و گوینده رادیوی صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه جلودار و پیشگام حضور‌ در انتخابات بودند و در سال جاری این حضور پرشور باید همراه با انتخابی آگاهانه، منطقی و علمی بدون گرایش‌ها سیاسی و حزبی و منطقه‌ای و قومی باشد.


وی بابیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به همه ظرفیت‌ها با احترام به همه نماینده ادوار مختلف می‌توانست رشد و پیشرفت داشته باشد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد می‌توانست با توجه به ظرفیت‌ها، منابع انسانی قوی در حوزه گردشگری و کسب‌وکار نوین  و همچنین رشد در جهت  تولید بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و اشتغال حرکت کند اما کم توجهی‌های صورت گرفته سبب خروج سرمایه‌های استان نه در تهران و مشهد  بلکه حضور در استان‌های هم‌جوار باشیم.


آزادی ادامه داد: نوع انتخاب ما تأثیر بسزایی در مطالبه گری ظرفیت‌های استان از دولت و مجلس دارد و مدیرکل، استاندار و نماینده باید با این مطالبه گری‌ها در جهت کمک به رشد استان گام‌ بردارند اما بهترین تریبون، تریبون مجلس است تا از این طریق امکان بیان مسائل حوزه انتخابیه، ارائه راهکار و تدبیر برای کمک به رشد و توسعه استان پیشنهاد شود.

 
مجری و چهره سرشناس صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمود «انتخابات یک روز است اما سرنوشت چهارساله را تعیین می‌کند» یعنی انتخابی که در مناطق دورافتاده ما صورت می‌گیرد و فردی که پیروز می‌شود بر روی سرنوشت همه هم‌وطنان ما به‌عنوان نماینده ملت اثرگذار است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار