رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه‌های روستایی در لنده:

هم‌زمان با هفته دولت، کام مردم روستاهای شیتاب، مونه، گرده کلات در بخش موگرمون با آسفالت راه‌های روستایی شیرین‌تر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، یکی از مهم‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم توجه به زیرساخت‌های روستایی و تلاش برای رفع محرومیت‌ها بوده است که این مهم در شهرستان لنده با عزم راسخ مسئولان اجرایی شده است.

در همین رابطه راه‌های روستایی مونه، شیتاب، گرده کلات در بخش موگرمون شهرستان لنده که از محرومیت بیشتری برخوردار بودند پس از عملیات قیرپاشی در چند روز گذشته از امروز عملیات آسفالت این راه‌ها به همت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آغاز شده است.

جلال دانش فرماندار شهرستان لنده با اشاره به تلاش دولت برای رفع محرومت در روستاها گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت سیزدهم توجه به توسعه روستاها و ارائه خدمات مطلوب به روستاها و فراهم‌کردن زمینه برای مهاجرت معکوس به روستاها است.

وی افزود: دولت سیزدهم در راستای این مهم تلاش‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان لنده در حوزه‌های مختلف را شروع کرده است که مهم‌ترین اولویت‌ها در این شهرستان حوزه راه های فرعی و اصلی روستایی و اصلی شهرستان در محور تراب به لنده است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: حجم اعتبار آسفالت راه روستاهای مونه و شیتاب ۶۵ میلیارد ریال است که یکی از طرح‌های هفته دولت در این شهرستان است.

وی در ادامه گفت: در روزهای آینده نیز عملیات قیرپاشی راه روستایی مالشیخ به آتشگاه و دره زنگ نیز اجرایی خواهد شد که تحول بزرگی در حوزه راه‌های روستایی پرجمعیت صورت خواهد گرفت.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار