رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 09:48 شماره خبر : 4002 https://sobhezagros.ir/short/NgoPk 0
عکس نوشته‌های هجدهم اردیبهشت ماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خود به شیرینی حضور در اردوهای جهادی اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» ناکامی کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها در لیگ برتر هندبال، همت بلند بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، آموزش‌وپرورش مهمترین رکن برای بالندگی جامعه است، ساماندهی میدان جهاد یاسوج به کجا رسید؟ و شیرینی حضور در اردوهای جهادی و خدمتی ماندگار از جمله عکس نوشته‌های صبح زاگرس است.

شیرینی خدمت در اردوهای جهادی

گروه جهادی شهید احسان فتحی شهرستان بهمئی از سال ۱۳۹۶ فعالیت جهادی خود را در سه قالب فرهنگی، اجتماعی و عمرانی آغاز کرده است و همچنان به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کند.

شیرینی خدمت در اردوهای جهادی

شهردار یاسوج مهرماه سال گذشته از تغییر ساختاری فلکه جهاد این شهر برای تسهیل در ترافیک خبر داد که با گذشت بیش از 8 ماه از این خبر؛ همچنان در میدان جهاد هیچ‌گونه اصلاح هندسی صورت نگرفته است.

شیرینی خدمت در اردوهای جهادی

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن مهمی برای رشد و تعالی جامعه محسوب می‌شود گفت: مفاهیم ارزشمند قرآنی، دینی و کتب مذهبی مورد توجه آموزش و پرورش باشد.

شیرینی خدمت در اردوهای جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت هفته بسیج سازندگی به تشریح اقدامات این ناحیه در عرصه محرومیت‌زدایی، مواسات و اشتغال‌زایی پرداخت.

شیرینی خدمت در اردوهای جهادی

هفته بیستم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با ناکامی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در کسب امتیاز به پایان رسید.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار