رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-09 17:56 شماره خبر : 5419 https://sobhezagros.ir/short/eoloR 0
لشکر فیک نماینده گچساران در فضای مجازی؛

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که تبلیغات زیادی برای حمایت از مسعود پزشکیان انجام داده بود در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین انتخابات در طول تاریخ جمهوری اسلامی بود روز گذشته برگزار شد و نتایج شمارش آرا از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور به‌صورت رسمی از ساعات اولیه صبح امروز در حال اعلام است.

در ایام تبلیغات انتخابات چهره‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی با حمایت از نامزد موردنظر خود به استقبال انتخابات رفتند؛ غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یکی از افرادی بود که از ابتدا تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی در حمایت از مسعود پزشکیان انجام داد.

انجام نظرسنجی‌های متعدد در صفحه مجازی، پست‌ها و انتشار تصاویری از حضور خود در کنار پزشکیان همگی حکایت از حمایت همه‌جانبه تاجگردون از پزشکیان و درخواست وی از مردم حوزه‌ی انتخابیه‌اش برای حمایت از این چهره اصلاح‌طلب خبر می‌داد اما در واقعیت و به‌دوراز فضای مجازی نتیجه دیگری رقم خورد.

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشان می‌دهد که مردم این دو حوزه انتخابیه درمجموع «نه» بزرگی به غلامرضا تاجگردون گفتند، آمار مجموع آرای سعید جلیلی در دو شهرستان گچساران و باشت 28 هزار و 170 رأی بود و مسعود پزشکیان 23 هزار و 402 رأی کسب کرد.

از طرف دیگر مجموع آرای جلیلی و قالیباف در گچساران و باشت حدود 33 هزار رأی و مجموع آرای پزشکیان در این دو شهرستان حدود 23 هزار است که نشان می‌دهد احتمالاً تاجگردون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز شکست سختی خواهد خورد.

آرای کسب‌شده توسط سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف دو کاندیدای جبهه انقلاب نشان می‌دهد که هراندازه غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی مسعود پزشکیان را تبلیغ می‌کرد و انتظار داشت که حداقل در حوزه انتخابیه خود آرای بیشتری کسب کند اما شکست بزرگی خورد.

تاجگردون در روزهای منتهی به انتخابات تصاویری از خودش همراه با برخی وزرای دولت روحانی، پیام توهین‌آمیز خطاب به یکی از نامزدهای انتخابات، نظرسنجی‌های با پیشتازی پزشکیان در صفحه مجازی خود منتشر می‌کرد تا از این طریق بتواند مخاطبان خود را علیه نامزدهای جریان انقلاب تحریک کند اما این حرکت باعث نشد که آرای پزشکیان در گچساران و باشت از نامزدهای جبهه انقلاب بیشتر شود.

شکست بزرگ تاجگردون در گچساران و باشت
شکست بزرگ تاجگردون در گچساران و باشت
شکست بزرگ تاجگردون در گچساران و باشت
شکست بزرگ تاجگردون در گچساران و باشت
شکست بزرگ تاجگردون در گچساران و باشت
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار