رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-04 08:08 شماره خبر : 1416 https://sobhezagros.ir/short/4yOzV 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: حمله حماس به رژیم صهیونیستی یک جنگ ترکیبی و تعیین‌کننده بود که تمام سیستم‌های نظامی و اطلاعاتی موساد را نابود کرد.

سرتیپ پاسدار حسن حکمتیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، با اشاره به آخرین تحولات در فلسطین و جنگ در غزه گفت: ابتدا باید گفت تفکر امام در راستای ترویج مکتب الهی برای مقابل تفکرهای شرک و نفاق باعث شد نقطه عطفی در جهان ایجاد کند و مسیر پرافتخار انقلاب را ریل‌گذاری کردند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در جهان به اهتزاز درآوردند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: امروز انقلاب ما با عبور از پیچ‌وخم‌های بسیاری توانست مسیر سعادت و بهروزی را طی کند و در این راه با صدور انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی و بسیجی به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان مسیر مبارزه علمی و عملی با مستکبرین را فراهم کرده است.

وی افزود: انقلاب ما از ابتدا با ریزش‌ها و رویش‌ها همراه بود و دشمنان و منافقین همواره در حال ترور دانشمندان و متفکران ما بودند؛ ولی این ترورها هرگز باعث متوقف‌شدن حرکت روبه‌جلوی انقلاب اسلامی نشده است.

حکمتیان گفت: امروز دشمنان ما یک جنگ ترکیبی و سایبری و فضای مجازی را شروع کرده است و حجاب و عفاف ما را نشانه گرفته است که با بصیرت ملت ایران این نقشه شوم نیز با عفاف و حجاب زنان رفع خواهد شد.

وی در خصوص آخرین تحولات در غزه گفت: امروز هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی به‌واسطه حرکت جریان حماس در طوفان‌الاقصی چنان درهم شکست که جبران این شکست اطلاعاتی آن هم برای موسادی که این همه در دنیا ادعای شکست‌ناپذیری داشته است بسیار سخت و غیرقابل‌باور بود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: در طوفان‌الاقصی چشم الکترونیکی و مسلسل‌های تمام‌اتوماتیک و سامانه‌های گنبد آهنین که میلیاردهای دلار برای آن هزینه کردند در کمتر از چندین ساعت به باد فنا رفت و همه جهانیان به قدرت یک گروه از جبهه مقاومت آن هم در سرزمین‌های اشغالی که تمام تحرکاتشان تحت‌نظر بوده است یک اقدام کاملاً کم‌نظیر شکل‌گرفته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تا قبل از طوفان الاقصی و بعد از آن در بمباران مردم بی‌دفاع غزه و کشتار و جنایت‌های صورت‌گرفته در غزه با تسلط بر امپراطوری رسانه‌ای خود اجازه پوشش اخبار را به این رسانه‌ها و جهانیان نمی‌داد؛ ولی به قدرت الهی بعد از شکست مفتضحانه در طوفان الاقصی و بعد از آن حمله به بیمارستان‌ها باعث شد که همه وجدان‌های جهان بیدار شوند.

حکمتیان گفت: امروز همه آزادی‌خواهان جهان بر علیه اسرائیل آن هم در امریکا و انگلیس با حضور چند میلیون‌نفری فریاد مظلومیت ملت فلسطین را صدا می‌زنند و جنایات این رژم را محکوم می‌کنند.

وی افزود: امروز جبهه مقاومت است که تعیین‌کننده این مسیر است و حتماً حوادث راهبردی‌های جهان را تغییر داده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: امروز طرح عملیاتی با هزاران نسخه به جبهه مقاومت ارسال می‌شود و هماهنگی یگانی بین نیروهای جبهه مقاومت آماده هستند و منتظر دستور عملیات به جبهه مقاومت هستند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار