رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس دانشگاه یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس:

رئیس دانشگاه دولتی یاسوج به نقش شهید سلیمانی در شکست داعش پرداخت و گفت: تلاش‌های حاج قاسم یکی از علت‌های مهم فروپاشی داعش بود.

بهادر کرمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس با تسلیت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: در ایام دی‌ماه شهادت یکی از تأثیرگذارترین و ولایت‌مدارترین فرماندهان سپاه پاسداران یعنی شهید حاج‌قاسم سلیمانی هستیم، فرمانده ای که فردی تاثیر گذار در ابعاد مختلف بود و این تاثیرگذاری در ابعاد داخلی و خارجی وجود داشت.

رئیس دانشگاه دولتی یاسوج به نقش کلیدی شهید سلیمانی در جبهه مقاومت پرداخت و گفت: شهید سلیمانی کسی بود که توانست جبهه مقاومت را به یک درخت تنومند تبدیل کند به گونه‌ای که جبهه مقاومت ستونی در برابر استکبار و صهیونیسم بود و امروز جریان مقاومت در برابر غده سرطانی صهیونیستی و جبهه استکبار، مقاومت می‌کند.

وی تلاش‌های حاج قاسم را یکی از علت‌های مهم فروپاشی داعش دانست وادامه داد: داعش که ماحصل صهیونیست‌ها بود با محوریت شهید سلیمانی و جبهه‌‌ای که فرماندهی کرد مغلوب شد و در این راستا کشورهای حامی جبهه مقاومت در برابر این غده سرطانی متحد شدند.

کرمی شهید سلیمانی را فردی ولایت‌مدار و چهره‌ای اثر گذار در داخل و خارج از کشور دانست و ادامه داد: شهید سلیمانی پیرو  فرامین رهبر معظم انقلاب بود به‌گونه‌ای که ولایت‌مداری او سبب موفقیت در جبهه داخلی و خارجی شد و امروز که در تمام جریانات کشور رهبر معظم انقلاب مورد اقبال عمومی است، با شهادت شهید سلیمانی به‌عنوان فردی ولایت‌مدار شهادتش سبب وحدت در کشور شد.

این مسئول شهید سلیمانی را الگویی خدمت گزار دانست و افزود: راه شهید سلیمانی و عملکرد او می‌تواند در همه حوزه‌ها الگو قرار بگیرد و ادامه مجاهدت‌های او در حوزه علم، آموزش، فرهنگ، اقتصاد سبب تحول و پیشرفت کشور می‌شود.

رئیس دانشگاه دولتی یاسوج تأکید کرد: وقتی فرد مبارزی همچون شهید سلیمانی که مورد احترام و مقبول همه ملت ایران بود و به شهادت رسید، افراد زیادی در مراسم تشییع او در همه مناطق کشور حضور پیدا کردند و شهادتش  سبب وحدت و انزجار از قاتلان و جبهه استکبار شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار