رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/16 Monday - 2024 07 October الاثنين ، 4 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-15 22:44 شماره خبر : 7766 https://sobhezagros.ir/short/Vp3M2 0
پیگیری مطالبات مردمی؛

عدم وجود شعبه بانک رفاه در شهرستان بهمئی علاوه بر بروز مشکلات باعث نگرانی شده که مسئولان استانی باید برای آن چاره‌ای بیندیشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ با توجه به اینکه شهرستان بهمئی جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر دارد فاقد شعبه بانک رفاه در این شهرستان است.

مردم شهرستان بهمئی از این پایگاه خبری درخواست کردند تا صدایشان را به گوش مسئولان بانک رفاه در استان کهگیلویه و بویراحمد برسانیم.

 یکی از جوانان شهرستان بهمئی درباره فقدان شعبه بانک رفاه در سطح شهرستان بهمئی گفت: لطفاُ صدای مردم بهمئی را به گوش مسئولان بانک رفاه در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد برسانید.

 وی افزود: مردم شهرستان بهمئی به خاطر نبود شعبه بانک رفاه با مشکلات زیادی مواجه شده اند و با این شرایط اقتصادی مجبورند به شهرستان‌های مجاور سفر کنند. 

یکی از مددجویان بهزیستی شهرستان بهمئی اظهار داشت: متأسفانه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ما توان‌خواهان بیش از هر قشر دیگری نیاز افتتاح شعبه بانک رفاه در این شهرستان راداریم و به توجه مدیران نیاز داریم.

یکی از کارگران ساختمانی تأمین اجتماعی گفت: در شهر شعبه بانک رفاه وجود ندارد ما برای پرداخت حق بیمه باید در بانک رفاه افتتاح حساب انجام دهیم که نزدیک‌ترین جایی که بانک دارد و مجبوریم برای انجام فعالیت‌های خود به آنجا برویم بهبهان است که در فاصله حدود 45 کیلومتری شهر لیکک قرار دارد.

یکی دیگر از شهروندان بهمئی با اشاره به سرگردانی مددجویان بهزیستی و کارگران ساختمانی جهت افتتاح حساب در بانک رفاه دیگر شهرها گفت: مردم شهرستان بهمئی از مسئولان انتظار دارند بعد از گذشت 3 دهه از شهرستان شدن بهمئی بانک‌های زیادی در این شهرستان شعبه داشته باشند ولی نبود بانک رفاه در بهمئی باعث سرگردانی و مراجعات مکرر مردم  به شهرهای مجاور شده است .

شهرستان بهمئی دارای سه بخش است که فاصله زیادی بین برخی از روستاها تا شهرهای هم‌جوار وجود دارد و مردم این منطقه برای برخورداری از خدمات بانک رفاه باید مسافت زیادی را طی کنند؛ و جهت گرفتن خدمات از بانک مربوطه باید به شهرهای هم‌جوار مراجعه کنند.

درخواست‌های مردمی در سال‌های متمادی از مسئولان استانی و شهرستانی برای ایجاد یک شعبه بانک رفاه در این شهرستان بی‌نتیجه مانده است.

نبود شعبه بانک رفاه در شهر لیکک یکی از عمده‌ترین مشکلات مردم ساکن در این شهر است. در این راستا و به‌منظور حل مشکل قشر زحمتکش این منطقه مسئولان باید برای ایجاد دفتر بانک رفاه در این شهر اقدام کنند، زیرا فقدان آن به معنای واقعی مردم را دچار مشکل می‌کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار