رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
پلیس راهور شاکی از شهرداری؛

شهردار یاسوج در پیش بینی و مدیریت مشکلات ناشی از بارندگی اخیر نمره مردودی گرفت به طوری که صدای پلیس را هم درآورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ورود سامانه بارشی با استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر باعث نزول رحمت الهی شد و بارش‌های خوبی در تمامی نفاط استان به ثبت رسید؛ پیش از ورود این سامانه بارشی به سطح استان هشدار قرمز هواشناسی اعلام شد و مدیریت بحران استان نیز اقدام به تشکیل جلسه اضطراری کرد.

 

 با وجود اعلام هشدار قرمز و اطلاعیه‌های زیاد در خصوص این سامانه بارشی اما همچنان برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان گرفتار باران شدند و نتوانستند به خوبی وظایف خود را انجام دهند؛ یکی از این دستگاه‌ها شهرداری یاسوج بود که می‌توان گفت در این ماموریت نمره مردودی گرفت به گونه‌ای که حتی صدای رئیس پلیس راهور استان را نیز درآورد.

 

 سرهنگ جابر پیوست در گفتگو با خبرنگاران در یاسوج با اظهار انتقاد از عملکرد دستگاه متولی شهری در یاسوج اظهار کرد: متاسفانه شاهد آبگرفتگی زیادی در سطح معابر شهر یاسوج هستیم که موجب تصادفات زیادی در معابر شهر شده است.

 

 وی با بیان اینکه (امروز) تنها بیش از ۵۰ فقره تصادف در معابر شهر یاسوج داشته‌ایم اظهار کرد: این در حالی است که ده‌ها بار تا پیش از بارندگی اخیر به شهرداری گوشزد کرده بودیم که چنین وضعیتی ایجاد خواهد شد.

 

 رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بیشتر تصادفات صورت گرفته که به دلیل خاموشی خودرو ناشی از آبگرفتگی بوده خسارت‌های زیادی به خودروها وارد شده در حالی که شهرداری می‌توانست با شکافتن برخی پل‌ها که موجب آبگرفتگی می‌شوند و اصلاح و ساماندهی آن‌ها در معابری مانند شرف آباد و یا در بیمارستان شهید جلیل از بروز چنین وضعیت بحرانی جلوگیری کنند.

 

 انتقاد رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در حالی صورت گرفته است که هنوز در شهر یاسوج برف نباریده است و اگر همانند سال گذشته برف سنگین ببارد مشخص نیست این وضعیت به چه شکلی درآید اما آن چه در این بارندگی یک روزه شاهد آن بودیم عدم مدیریت مناسب و پیش بینی لازم از سوی شهرداری یاسوج بود که شهروندان این گونه دچار مشکل شدند.

 

 شهردار جدید یاسوج باید کمی بیشتر به خود بجنبد و شهرداری یاسوج را از سستی و کندی خارج کند چرا که ادامه روند فعلی می تواند زمینه ساز مشکلات بیشتر برای شهروندان در ماه‌های آینده شود.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار