رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورا و شهرداری نسبت به کاربردی کردن مصوبات کمیسیون ماده ۵ حساسیت جدی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» علی محمد روستا روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های شهرداری یاسوج، با بیان اینکه در بازدید میدانی به عمل آمده از پروژه‌های شهرداری مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت، بر اولویت بندی این پروژه ها تاکید کرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به تعیین تکلیف بلوار آیت اله ملک حسینی، تعریض بلوار جمهوری و نقش آن در کاستن حجم عظیمی از بار ترافیکی شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: توجه به این پروژه ها بخشی از مشکلات این شهر را برطرف می کند.

 

وی با تاکید بر وفاق و همدلی اعضای شورا و شهرداری جهت انجام ‌کار مردم ، اهتمام جدی و حساسیت بالا نسبت به پرونده‌های مطروحه در کمیسیون ماده ۵ را مهم عنوان کرد.

 

وی نسبت به عواقب حقوقی و کیفری رعایت نکردن قوانین در تصمیمات و مصوبات کمیسیون هشدار داد و گفت: قانون و دستورالعمل‌ها به خوبی راهگشای مشکلات است و ما هم حمایت می‌کنیم. 

 

روستا از مدیریت شهری به عنوان مجری طرح‌های مصوب شورای عالی شهرسازی اشاره کرد و خواستار توجه جدی به ضوابط قانونی طرح تفصیلی شد.

 

روستا با توجه به اشکالات موجود در پرونده‌های ارسال شده شهرداری به اصلاح نواقصات و نظم بخشی شکلی به این پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: همواره اراده بر آن باشد هر کجا احساس شود معارض نیست با دید مثبت به موضوعات نگاه شود تا مشکل مردم و شهرداری هر دو با هم حل شود.

 

روستا در پایان ضمن تاکید بر کار و تلاش شبانه‌روزی برای انجام‌ خدمات شهری به مردم و شهر یاسوج، آمادگی این‌ معاونت را جهت پشتیبانی از مجموعه شهرداری اعلام کرد.

 

شهردار یاسوج هم با تشکر از روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اهتمام به حل مشکلات شهر یاسوج، به طرح مشکلات و تشریح درخواست‌های شهرداری پرداخت و خواستار مساعدت و حمایت بیشتر حوزه معاونت عمرانی استانداری و اعضای کمیسیون به درخواست‌های قانونی شهرداری شد. 

 

به درخواست شهرداری و اعضای شورای شهر یاسوج جهت بررسی و طرح پاره ای از مشکلات شهرداری، خصوصا طرح پرونده های مورد درخواست شهرداری در کمیسیون ماده ۵، این جلسه در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

 

در این نشست مشکلات شهرداری یاسوج با حضور شهردار، رییس شورا، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بررسی شد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار