رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-13 11:58 شماره خبر : 1941 https://sobhezagros.ir/short/en0lQ 0
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد مطرح‌کرد:

فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد گفت: خداوند متعال فرمود شهادت هدیه‌ای به بندگانش است، بنده‌ای که در راه خدا همه وجودش را گذاشته است، شهید سلیمانی همه وجود خود را گذاشت و شهادت در مکتبش ارزش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، سردار حمید خرم دل در دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در دوسال گذشته این کار بسیار ارزشمند کنگره هنر و مقاومت برگزار شده است، گفت: دشمنان ما متوجه خواهند شد که شهادت سلیمانی از شهید از زنده بودن او خطرناک خواهد بود زیرا نام او در کشورهای مقاومت و دوستدارانش زنده است و ۱۰۰ کتاب پیرامون او منتشر شده است و فرهنگسازی نام و یاد این شهید ادامه داد.

شهادت در مکتب حاج قاسم سلیمانی ارزش دارد

فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد گفت: خداوند متعال فرمود شهادت هدیه‌ای به بندگانش است، بنده‌ای که در راه خدا همه وجودش را گذاشته است، شهید سلیمانی همه وجود خود را گذاشت و شهادت در مکتب ارزش دارد و فرق دارد با مکاتب دیگر که از بین رفتن جان فنا و نابودی است.

امروز بخشی از ارزش‌ها وحدت است
وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مکتب بودن شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: مجموعه‌ای باید ارزش‌ها و آرمان‌های او را استخراج کنند و به منصه ظهور برسانند، امروز بخشی از ارزش‌ها وحدت است، یعنی دارای دشمن مشترک هستیم، امام می‌فرماید آمریکا شیطان بزرگ است این موضوع برای همیشه تاریخ سرلوحه کار ما است.

فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نبود وحدت سبب فروپاشی صفوف ما می‌شود که نمونه آن جنگ صفین و قرآن بر سرنیزه‌ها و فروپاشی سپاه امام شد، گفت: امروز در داخل و خارج باید حول محور دشمن به وحدت رسید و محورهای وحدت اندیشه‌های امام و رهبری معظم انقلاب است.

 خرم دل گفت: آگاهی و آمادگی لازم و ملزوم کار هم هستند که از آن با نام بصیرت یاد می‌شود زیر الزامات کار ما برای برنامه‌ریزی‌ها برای نسل امروز و آینده است، آگاهی در حوزه نظامی، فرهنگ و ..‌‌. را باید وجود داشته باشد و اگر کشوری توپ، تانک و تجهیزات وجود داشته باشد اما آگاهی نباشد در نصف روزی دچار  فروپاشی می‌شود.

راه جلوگیری از سلطه و کمک به حل مشکلات؛ انتخابات است
وی ادامه داد: امروز رهبر و مولای ما به موضوع انتخابات و افزایش مشارکت تاکید دارند، زیرا راه جلوگیری از سلطه و کمک به حل مشکلات؛ انتخابات است در این رابطه هر تریبون دارای، رسانه و اندیشه‌ای باید در این راه قدم بردارد و این تلاش یعنی ادامه راه مجاهدت‌های شهید سلیمانی در ابعاد دیگر محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روزی حضور میلیونی در مراسم تشییع مراسم شهادت شهید سلیمانی انجام شد، گفت: امروز این حضور میلیونی باید با پیاده سازی فرمایشات امام و رهبرمان و بر دیده قرار دادن این فرمایشات در حوزه انتخابات و ابعاد آن پیاده سازی شود.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار