رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
امام‌جمعه موقت گچساران در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: خیزش محور مقاومت با شهادت فرماندهانش به پایان نخواهد رسید و باقدرت و صلابت بیشتری به حرکتش که همانا جهاد و مبارزه است ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»  با اشاره به ابعاد شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اولاً شهادت السنوار در میدان نبرد نشان داد که همچنان روحیه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی در مردم فلسطین و غزه وجود دارد و نکته دیگر اینکه جوسازی‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها که مدعی بودن یحیی سنوار در تونل‌های حماس مخفی‌شده است نیز خنثی شد.

امام‌جمعه موقت گچساران افزود: یحیی سنوار امروز به‌عنوان الگویی برای مردم فلسطین و همه آزادی خواهان جهان تبدیل‌شده است چراکه درراه آزادی قدس شریف جانش را فدا کرد و این مسئله به‌وضوح نشان می‌دهد که جریان مقاومت زنده است و اجازه خودنمایی به دشمن را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: البته پیروزی جبهه مقاومت یک وعده الهی است و رژیم صهیونیستی و حامیانش به‌زودی طعم تلخ شکست را خواهند چشید و این روز هم دیر نخواهد بود. لذا دشمن گمان می‌کند که با ترور فرماندهان جبهه مقاومت به پیروزی رسیده است درحالی‌که خیال باطلی بیش نیست و خون شهدای مقاومت و شهید یحیی سنوار راهگشای پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: السنوار تمام عمرش را وقف جهاد و مبارزه با دشمن صهیونی کرد و از مکتب عاشورا پیروی کرد و شهادتش هم عاشورایی رقم خورد، بنابراین برکت خون شهید سنوار راه جدیدی برای نابودی این غده سرطانی در منطقه رقم خواهد زد.

امام‌جمعه موقت گچساران بابیان اینکه یحیی سنوار باصلابت و حماسه‌وار به شهادت رسید اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت باقدرت و صلابت بیشتری به حرکتش که همانا جهاد و مبارزه است ادامه می‌دهد و قطعاً جنایات صهیونیست‌ها در منطقه بی‌پاسخ نخواهد ماند و صهیونیست‌ها به‌زودی به سزای عمل خود و نسل‌کشی در غزه و لبنان خواهند رسید.

وی ادامه داد: بنابراین خیزش محور مقاومت با شهادت فرماندهانش به پایان نخواهد رسید اگرچه جوامع اسلامی بایستی برای مقابله با استکبار جهانی ید واحده شوند چراکه امروز نظام سلطه با تمام توان وارد میدان شده است و ملت‌های اسلامی هم باید با اتحاد، انسجام و تمام توان مقابل دشمن صف‌آرایی کنند.

حجت‌الاسلام صفایی بابیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال کشتار و قتل‌عام مردم مظلوم فلسطین و لبنان است و از انجام هر نوع جنایتی هم ابایی ندارد افزود: رژیم صهیونیستی به‌نوعی یک سازمان تروریستی به شمار می‌رود که با ادامه جنایاتش و سکوت مجامع مدعی حقوق بشری به پایان راه نزدیک شده‌ و اضمحلال‌ آن‌ها هم قطعی است.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار