رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
گزارش؛

شهروندان دهدشتی‌ از مشکلات دریافت نوبت دهی اینترنتی در مرکز ام ار آی بیمارستان امام خمینی (ره) گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ با پیشرفت تکنولوژی و درسترس قرار گرفتن اینترنت حوزه فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف جامعه در این بستر در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب‌تر انجام می‌شود و کشور‌ها و دولت‌های مختلف از طریق گسترش وظایف خود در این بستر به دنبال خدمت‌رسانی با کیفیت‌تر به مردمان جامعه خود در این بستر هستند.

 

گسترش روزافزون اینترنت در بخش‌های مختلف خدمات رسان

سیتم‌های بانکی، مراکز درمانی و پزشکی، آموزشی، حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و تقریباً همه بخش‌های جامعه در این بستر فعالیت دارند و وقفه در این بخش مشکلات مختلفی را برای متقاضیان ایجاد می‌کند بنابراین متولیان این بخش با تلاش‌های خود درصدد رفع مشکلات و ایجاد رضایت‌مندی در مردمان جامعه خود هستند.

 

مزایای نوبت دهی الکترونیک در مراکز درمانی

توجه به سیستم نوبت دهی اینترنتی در مراکز درمانی مزیت‌های فراوانی دارد از جمله اینکه بی‌نظمی ناشی از نوبت حضوری و ازدحام جمعیت در این مراکز برای دریافت نوبت به حداقل می‌رسد، در این سیستم فرد متقاضی با دریافت زمان و شماره نوبت لازم به طی مسافت‌های طولانی از دیگر نقاط نیست و سیستم نوبت دهی اینترنتی نگرانی‌های مختلف از جمله جلوگیری از بیماری‌های واگیرد دار و انتشار آن که در اثر ازدحام جمعیت در مراکز درمانی مشاهده می‌شود، را برطرف می‌کند.


از طرفی عدم نیاز به صرف هزینه و وقت زیاد و مواجه شدن با ترافیک شهر‌ها و عدم نیاز مراجعه بیماران مسن به این مراکز برای دریافت نوبت از جمله مزایای نوبت دهی اینترنتی است.

 

سیستم نوبت دهی مرکز‌ام ار آی بیمارستان امام خمینی (ره) در دسترس نیست

با وجود مزیت‌های مختلف سیستم نوبت دهی اینترنتی اما سیستم نوبت دهی مرکز‌ام ار آی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به صورت موقت لغو شده است.


بیماران برای دریافت نوبت مجبور به مراجعه حضوری هستند و همین موضوع نگرانی‌های را برای شهروندان به وجود آورده است.

 

زمان مشخص برای حل مشکلات نوبت دهی اینترنتی اعلام نشده است

مشکلات دریافت نوبت اینترنتی در روز‌های گذشته سبب شده است تا درخواست برای دریافت نوبت به صورت حضوری انجام شود و شهروندان تنها در شیفت صبح اقدام به دریافت نوبت داشته باشند و این مشکلات از روز گذشته ۳۱ مردادماه شروع شد و زمان مشخصی برای برطرف کردن نوبت دهی اینترنتی اعلام نشده است و این موضوع سبب نگرانی شهروندان در شهر دهدشت شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار