رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/13 Friday - 2024 04 October الجمعة ، 1 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 16:38 شماره خبر : 7697 https://sobhezagros.ir/short/NDbQ2 0
در خطبه های نماز جمعه لیکک مطرح شد:

امام‌جمعه لیکک گفت: حضور رهبر حکیم انقلاب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران به محور مقاومت پیام همدلی و همبستگی می‌دهد و باعث رعب و وحشت و در بین رژیم خبیث خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه 13 مهرماه گفت: ما امروز باید درصحنه باشیم و مواضع خودمان را رهبر انقلاب تنظیم کنیم و ارتباطی همه‌جانبه با ولایت‌فقیه داشته باشیم.

وی به صدور پیام‌های رهبر حکیم انقلاب قبل و بعد از شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: رهبر حکیم فرمودند که بر همه مسلمانان فرض است که با همه امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در مقابل رژیم خبیث و ظالم آن را یاری کنند.

خطیب جمعه لیکک پیام سیاسی و نظامی فرمان رهبر حکیم انقلاب را یک واجب عینی دانست و گفت: همه مصدقان وظیفه‌دارند به آن عمل کنند، یک نوع حکم و جهاد برای مبارز با مشرکین و کافران است.

وی با عنوان اینکه حکم رهبر حکیم انقلاب یک حکم فرصت ساز برای وحدت امت اسلامی است گفت: فرمان اخیر رهبر حکیم انقلاب حکمی در خصوص افزایش ظرفیت‌ها و امکانات جوامع اسلامی برای دفاع همه‌جانبه‌تر با دشمن تادندان‌مسلح صهیونیستی است.

امام‌جمعه لیکک با اشاره به دیدار رهبر معظم با اعضای کنگره ملی شهدای مازندران گفت:  رهبر حکیم انقلاب در این دیدار وجود شهدا را گنجی تمام ناشدنی دانست و از متولیان فرهنگی خواست خصوصیات شهدا را استخراج کنند و در کتاب‌های خوب درج کنند و آن‌ها را به دست نوجوانان برسانند و نظر آن‌ها را در خصوص این کتاب‌ها و شهدا جمع‌آوری کنند.

وی خطاب به دستگاه‌های فرهنگی گفت: اگر کسی قصد کار گردن برای شهدا را دارد بسم‌الله؛ و از آموزش‌وپرورش و بسیج خواست تا به میدان بیایند و تلاششان را برای کارهای فرهنگی و شهدایی بیشتر کنند.

عملیات وعده صادق 2 پاسخ بسیار محکمی به رژیم خبیث بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلواتی با اشاره به عملیات وعده صادق 2 گفت: عملیات وعده صادق 2 در زمان اوج غرور رژیم صهیونیستی و نتانیاهو بود و یک پاسخ بسیار محکم برای شکستن غرور این خبیثان عالم بود.

وی افزود: ایران اسلامی و سپاه پاسداران بینی این خبیثان را به خاک مالید و لرزه بر اندام آن‌ها انداخت.

خطیب جمعه لیکک با اشاره به قدرت عملیات وعده صادق 2 گفت: این عملیات میزان موفقیت و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت؛ و به سازمان پدافند هوایی رژیم خبیث ضربات زیادی وارد کرد و مهم‌تر از همه ذهنیت مردم رژیم کودک کش در خصوص پناهگاه خود یعنی گنبد آهنین خراب شد.

وی این عملیات را باعث بازسازی روحیه جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: عملیات صادق 2 همانند عملیات فتح مکه بود که علاوه بر اینکه توانمندی موشکی ما در این عملیات به نمایش گذاشته شد باعث امید، آرامش و آسایش مردم و مسلمانان شد.

 خطیب جمعه گفت: عملیات وعده صادق 2، عاملی بازدارنده برای رژیم جنایتکار بود و زمینه سقوط و نابودی این رژیم خبیث را فراهم کرد.

شهید سید حسن نصرالله حق بزرگی بر گردن تک تک انسانها دارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلواتی به شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: شهید جان خود را به خدا تقدیم می‌کند و از همه‌چیز خود در برابر خداوند می‌گذرد و خود را وقف خداوند می‌کند.

وی گفت تصور هر عاقبتی به‌جز شهادت برای مجاهد کبیر جبهه مقاومت تصوری نادرست بود، شهادت حق او بود و بعد از 30 سال که در صف فهرست ترور سفاکان رژیم صهیونیست بود به آرزوی خود رسید.

خطیب جمعه لیکک افزود: سید مقاومت حق بزرگی به گردن تک‌تک انسان‌ها دارد چون با خبیث‌ترین و شرورترین تاریخ بشریت یعنی صهیونیست می‌جنگید.

وی گفت: او با شجاعت حیدری با سرسخت‌ترین دشمنان اسلام پنجه در پنجه بود، شهید حسن نصرالله معنا کننده آیات جهاد و وعده‌های صادق الهی بود.

خطیب جمعه لیکک داغ شهادت سید حسن نصرالله را برای رهبر حکیم داغی بزرگ دانست و گفت: داغ سید حسن برای رهبر حکیم همانند داغ حضرت حمزه برای رسول خدا، داغ مالک اشتر برای امیرالمونین، داغ قمر بنی‌هاشم برای سیدالشهدا و یادآور مصیبت‌های عظیم است.

وی گفت: شهادت سید حسن نصرالله بشارت‌های زیادی برای امت‌های اسلامی دارد که یکی از بشارت‌های آن انتقام است.

امام‌جمعه لیکک تأکید کرد: اسرائیل ،این غده سرطانی به‌تدریج به وجود آمد و به‌تدریج از بین خواهد رفت ما باید مواظب جنگ‌های روانی دشمنان بعد از ترور سید حسن نصرالله باشیم و به پیام شهید حسن نصرالله که «نترسید، نهراسید ما با شما هستیم» بود، عمل کنیم.

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلواتی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی تا امروز بیش از 14 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم این انقلاب کرد.

 وی گفت: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت شبانه‌روز در حال مجاهدت هستند و در راستان تأمین امنیت در گوشه‌کنار این میهن مظلومانه شهید می‌شوند.

خطیب جمعه لیکک افزود: همه ما باید قدرشان و حق‌شناس زحمات مجموعه فراجا در سراسر کشور، استان و شهرستان باشم.

وی ضمن زحمات و تلاش‌های فرماندهی نیرو انتظامی گفت: مردم عزیز با نیروی انتظامی همکاری کنند و مواظب اموال مادی و معنوی خود باشند و به پلیس و نیروی انتظامی احترام بگذاریم و حرمت آن‌ها را به فرزندان خود آموزش دهیم.

امام‌جمعه لیکک در سفارش به مجموعه نیروی انتظامی گفت: با مردم با مهربانی، اخلاق و خوش‌رفتاری برخورد کنید زیرا مردم شمارا به‌عنوان پناهگاه نگاه می‌کنند و در سخت‌ترین شرایط به شما مراجع می‌کنند.

وی تأمین امنیت روحی را یکی از وظایف مهم نیرو انتظامی برشمرد و گفت: امنیت روانی یک حقوق عامه است و نباید در جامعه اسلامی امنیت روحی و روانی جامعه خدشه‌دار شود.

خطیب جمعه لیکک با درخواست از نیروی انتظامی گفت: درخواست می‌کنم با افرادی که در فضای مجازی ذهن مردم را خراب می‌کنند و امنیت روانی مردم را از بین می‌برند نباید بزارید امنیت داشته باشند و با آن‌ها برخورد نمایید.

وی تأکید کرد: مردم انتظار دارند برای فعالان و کاسبان مواد مخدر این منطقه ناامن شود و با سردسته‌ها و عاملان توزیع برخورد نمایند.

نماز جمعه امروز تهران معادلات دنیا را عوض می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلواتی با اشاره به نماز جمعه امروز تهران گفت: خطبه نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی معادلات دنیا را عوض می‌کند و پیام‌های مختلفی دارد.

وی تصریح کرد: نماز جمعه این هفته معادلات جنگ روانی و خبرسازی دشمن را نابود می‌کند.

امام‌جمعه لیکک تأکید کرد: حضور رهبر حکیم انقلاب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران به محور مقاومت پیام همدلی و همبستگی می‌دهد و باعث رعب و وحشت و در بین رژیم خبیث خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار