رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-16 10:05 شماره خبر : 1569 https://sobhezagros.ir/short/VmpGe 0
مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه وبویراحمد؛

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه وبویراحمد گفت: سلبریتی ها کسانی بودند که از سفره همین انقلاب رشد کردند اما خودشان به دست خودشانت از قطار انقلاب پیاده شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهی در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری صبح زاگرس بیان داشت: انقلاب اسلامی بر محور توحید شکل‌گرفته است و همان عاملی  که باعث شد مردم علیه رژیم ستم‌شاهی پهلوی همچنین علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به پا برخیزند همان عامل نیز باعث تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی افزود: مردم از یک الگوی نوینی به نام ولایت‌فقیه بهره‌مند هستند که ولایت‌فقیه هم کسی است که بهترین و بالاترین شناخت را از بیرون دارد و هم بر سیاست صحیح دنیا امروز است و هم از صفای درونی برخوردار است و مردم به دلیل اینکه باور دینی در وهله یک خود ولی‌فقیه است مجذوب آن شخصیت می‌شوند.

پناهی ادامه داد: ولی‌فقیه مسائل روز را به‌موقع تشخیص می‌دهد و راهنمایی می‌کند به همین خاطر مردم مسلمان ایران حدود ۴۵ سال است که در مقابل  استکبار جهانی ایستاده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: استکبار جهانی وقتی  دید منافعش در ایران و جهان درخطر افتاده شدیدترین جریان سازی ها را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است که اخرین نمونه آن جنگ ترکیبی سال گذشته بود که با همه توان به میدان آمده بود.

پناهی ادامه داد: چون هم بر اساس دین حرکت کردند و هم رهبری معظم انقلاب به‌خوبی پیوند قلبی را با مردم دارد لذا همه توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی‌شده است و مردم از این گردنه‌ها سرافراز  بیرون می‌آیند.

وی گفت: همان‌طوری که حضرت امام خمینی(ره) فرمود اگر دنیای استکبار بخواهد در مقابل  دین ما بیستد  ما در مقابل همه دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد.

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه وبویراحمد اذعان کرد:استکبار دین، اعتقاد و باروهای ما را هدف گرفته است همان‌گونه که در جنگ ترکیبی سال گذشته شعارهای خلاف شرع اسلام و ترویج فساد و فحشا سر می‌دادند و به دنبال این بودند که با جنگ ترکیبی که راه انداخته بودند به جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند اما مثل همیشه شکست خوردن همچنین ما باید باورهای خود را در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به رهبری آمریکا مقاوم کنیم.

پناهی گفت:  به توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری در حال نزدیک شدن به نوک قله هستیم و انشالله با توجه به اتفاقاتی که در حال شکل‌گیری است به امید خدا ابتدا دولت نامشروع ورزیم غاصب صهیونیستی به سرکردگی آمریکا به‌زودی به افول می‌رسند و ملت سرافراز ایران طمع شیرین پیروی ۴۵ ساله خود را  خواهند چشید و بر همه تحریم‌های فلج‌کننده  پیروز بیرون خواهند آمد.

وی گفت:در جنگ ترکیبی سال گذشته سه گروه نقش زیادی را ایفا کرد اما مردم به‌خوبی نشان دادند در سال ۱۳۵۷ سلطنت را برای همیشه از ایران بیرون کردند و این‌ها در بین ملت ایران هیچ جایگاهی ندارد، منافقین نیز در اوایل انقلاب نشان دادند که مزدور استکبار هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس باهم پیمانی به صدام جنایت‌کار هزاران هم‌وطن بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند که ازجمله این افراد می‌توان به شهادت شهیدان رجایی، بهشتی، باهنر اشاره کرد.

پناهی بیان داشت: گروه سوم سلبریتی های بودند که از سفره همین انقلاب رشد کردند اما خودشان به دست خودشانت از قطار انقلاب پیاده شدند، این‌ها تا توبه نکند دیگر در میان ملت ایران جایی ندارد و ملت ایران به‌خوبی این‌ها را شناخته‌اند.


انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار