رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-21 12:47 شماره خبر : 1644 https://sobhezagros.ir/short/eoDWV 0
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه وبویراحمد:

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سلبریتی های خودفروخته، افرادی بدون تحلیلی هستند که سال گذشته ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم افتخاری در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری صبح زاگرس بیان داشت: نگاه اسلام به علم یک نگاه مترقی است و دین مبین اسلام دینی بر اساس نگاه عالمانه به دنیا است.

وی افزود: یکی از دلایل ترویج فرهنگ غربی این است که بعد از انقلاب صنعتی، غرب به علم درس ترسی پیدا کرد و این تسلط علمی و انتقال فنّاوری به دنیا باعث تغییر فرهنگ ملت‌ها و ترغیب آن‌ها به فرهنگ غربی شد.

افتخاری گفت: یک سؤالی که پیش می‌آید این است که چرا فرهنگ دیگر کشورها بر دنیا حاکم نشد؟ دلیل این موضوع در اوج بودن غرب در علم و فنّاوری بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه وبویراحمد افزود: فرهنگ غرب به دلیل اینکه یک فرهنگ سکولار است و دین در آن موضوعیت ندارد و انسان‌محور است و آن‌هم انسانی که غرب در حال تعریف آن است امروز بر بسیاری از جوامع تسلط پیداکرده است.

افتخاری اذعان کرد: وقتی محور انسان می‌شود، استعمار شکل می‌گیرد و همین امر باعث شده که دولت آمریکا در رأس همه به دنبال استعمار دیگر کشورها برای خود باشد.

وی گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمریکا که منافع خود را در ایران درخطر دید به دنبال راه‌های هست که به کشور ما ضربه بزنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه وبویراحمد افزود: از همان ابتدا انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها دست به اقداماتی علیه انقلاب نوپای ایران زدند که ازجمله می‌توان به کودتا نوژه، ناآرامی‌های برخی از مناطق مرزی در اوایل انقلاب اشاره کرد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه از دشمنی با ملت ایران دست نکشیدند و با همراهی صدام ۸ سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند.

افتخاری ادامه داد: بعد از پایان جنگ آن‌ها که منافع خود را در ایران ازدست‌داده بودند و نقشه‌هایشان نقشه بر آب‌شده بود با همراهی برخی نوچه‌هایشان، همچون سلطنت‌طلب‌ها که به دست ملت ایران از کشور اخراج شده بودند و همچنین منافقین که دست‌هایشان به خون هزاران انسان بی‌گناه آلوده بود، اغتشاشات سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۸ را به راه انداختند که همه این اغتشاشات با راهبردهای مقام معظم رهبری همچنین هوشیاری و پیروی مردم  از مکتب ولایت‌فقیه با شکست مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین مورد نیز جنگ ترکیبی سال ۱۴۰۱ که دشمن از همه ظرفیت‌های خود همچنین با همراهی برخی سلبریتی های خودفروخته جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداختند که به فضل الهی و با هوشیاری ملت بزرگ ایران در پیروی از ناخدای انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این جنگ ترکیبی نیز با شکست مواجه شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه وبویراحمد گفت: کسی که در مسیر خدا و اصول الهی قدم بردارد قطعاً پیروز است و دشمنان و استکبار جهانی به رهبری آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

افتخاری افزود: روزگاری ما در تحریم بودیم، حتی یک اسلحه کلاشنیکف به ما داده نمی‌شد، اما با پیروی از اصول الهی امروز ما به یک قدرت بازدارند در دنیا تبدیل‌شده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز ما به‌جای رسیده‌ایم که موشک‌های هایپرسونیک تولید می‌کنیم و این‌ها نتیجه یاری پروردگار است و هرکسی به یاد پروردگار باشد خداوند همه‌چیز به وی خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بااینکه  سلطنت‌طلبان، منافقین و سلبریتی های خودفروخته در یک سطح نیستند، ابراز داشت: منافقین دشمنان خونی ملت ایران هستند که در دهه ۶۰ از نخست‌وزیر تا نماینده مجلس تا پیر و جوان، زن و بچه را به قتل رساندند، سلبریتی در سطح منافقین نیستند این‌ها انسان‌های عادی هستند که در سفره انقلاب رشد کرده‌اند اما به سفره‌ای که آن‌ها را پرورش داده خیانت کردند.

افتخاری افزود: سلبریتی های خودفروخته، افرادی بدون تحلیلی هستند که سال گذشته ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

وی در پایان اذعان کرد: سلطنت‌طلبان همان کسانی هستند که خیلی وقت پیش، مردم ایران برای همیشه آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ انداخته‌اند.


انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار