رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-19 23:55 شماره خبر : 4035 https://sobhezagros.ir/short/4kRMX 0
فرمانده سپاه فتح:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم شهرستان بهمئی جوانمردانه در طول 8 سال دفاع مقدس ایستادگی و برای این خاک شهید دادند گفت: مردم بهمئی در زمان شاه معلون و فرزندش با آنها مقابله کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی گفت: اعتقاددارم هر کس در اجلاسیه شهدا شرکت می‌کند شهدا دعوت‌نامه آن‌ها را امضا می‌کند.

وی با تقدیر و تشکر از همه بانیان برگزاری این اجلاسیه باشکوه افزود: من این جمعیت را که می‌بینم یاد سال ۹۵ می‌افتم که بیست و پنج هزار نفر جمعیت بود والان هم شبیه همان هست، خاک‌پای همه شمارا می‌بوسم.

سردار خرم‌دل با تقدیر از حضور باشکوه مردم در این اجلاسیه نورانی  ابراز داشت: این شکوه و عظمتی است که در بهمئی خلق شد.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه سخنران  اجلاسیه سردار غیب پرور بود، افزود: متأسفانه وی به علت جراحات جنگی نتوانستند حضورداشته باشند.

سردار خرم‌دل بیان داشت: سؤالی که می‌پرسند چرا این اجلاسیه ها برگزار می‌شود و چرا فقط در کشور ما این اجلاسیه ها است، جواب این است که ماهیت جنگ ما با تمام جنگ‌ها فرق می‌کند.

دفاع ما برای خدا بود 

وی ادامه داد: دفاع ما براي خدا برای خدا بود از سرزمین و ناموس خود دفاع کردیم، نتیجه این دفاع از سایر جنگ‌ها متفاوت‌تر است.

سردار خرم‌دل با اشاره به  حماسه‌های دفاع مقدس گفت: ما در جنگ سربلند بیرون آمدیم، شهید، جانباز، آزاده و  اسیر دادیم اما یک وجب خاک ندادیم، و سرافراز بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد: امروز  خون شهید هم برای خودشان شوکت و عظمت به وجود می‌آورد و هم برای ما مردم.

خون شهید برای ایران اسلامی برکت دارد

فرمانده سپاه فتح افزود: اگر امروز مردم باشکوه و عظمت در این اجلاسیه حضور پیدا می‌کنند از برکت خون شهیدان است که با رفتار و حضورشان می‌گویند راه شهیدان را ادامه می‌دهیم.

خرم‌دل افزود: مردم بهمئی که امروز این اجلاسیه را در این شهرستان برگزار کردند، در زمان شاه ملعون و فرزندش با آن‌ها مقابله کردند و در طول دفاع مقدس برای حفظ این انقلاب شهیدان زیادی دادند.

وی تصریح کرد: ثمره خون شهیدان مختص خود شهیدان نیست، آثار دنیوی دارد، امروز اگر ما به‌عنوان ایران اسلامی در مقابل قدرتمندان دنیا قد علم کردیم به خاطر اثرات خون شهیدان است.

یکی از اثرات شگفت‌انگیز خون شهیدان استقلال ما است

فرمانده سپاه فتح ادامه داد: یکی از اثرات شگفت‌انگیز خون شهیدان استقلال ما است و بخش عمده‌ای از دشمنی آمریکا و اسرائیل به دلیل استقلال ما است.

سردار خرم‌دل اضافه کرد: تنها کشوری که مستقل است جمهوری اسلامی ایران است که این‌یکی از برکات خون شهیدان است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین، مقتدرترین و باشکوه‌ترین دولت اسلامی است چراکه شهدا، جانبازان و ایثارگران این انقلاب را حفظ کردند.

افول قدرت آمریکا یکی دیگر از برکات خون شهیدان هست

فرمانده سپاه فتح بابیان اینکه سالهاست برای ما توطئه میکنتد ولی شهدا با خون خود، این انقلاب را حفظ کردتد که جلی بسیار غرورآفرین است، ابراز داشت: افول قدرت آمریکا یکی دیگر از برکات خون شهیدان هست.

سردار خرم‌دل با اشاره به افول قدرت رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی در منطقه اشاره داشت و گفت: اسرائیلی که یک روز سودای نیل تا فرات را داشت امروز در چه وضعیتی است 
، امروز به پشتوانه خون شهدا، بعضی کشورها برای آنکه به آن‌ها حمله نکنیم ما را التماس می‌کنند.

وی گفت: بعد از پنجاه سال به اسرائیل حمله شد و آینده معلوم خواهد شد که چه بلایی به سر اسرائیل آمده است.

 در وعده صادق ما به اسرائیل حمله نکردیم بلکه حمله ما به آمریکا بود

فرمانده سپاه فتح به حماسه باشکوه و تاریخی وعده صادق اشاره کرد و گفت: در وعده صادق ما به اسرائیل حمله نکردیم بلکه حمله ما به آمریکا بود.

سردار خرم‌دل اسرائیل را فرزند بزرگ آمریکا خواند و گفت: ما به گوش فرزند بزرگ آمریکا زدیم و فرزند بزرگ آمریکا را ذلیل کردیم و به اذن خداوند این حرکت ادامه دارد.

وی افزود: دشمن همچنان دشمن است و ما تا امروز مقاومت کردیم و از این به بعد حول سه محور باید این مسیر ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه فتح استان محور اول را ولایت برشمرد و گفت: با توجه به اینکه ما رهبر بزرگ، حکیم و فرزانه‌ای داریم، که در ۴۵ سال گذشته این کشتی انقلاب را با همه تلاطم‌ها به مقصود رسانده است باید قدر این حکیم فرزانه را دانست و گوش‌به‌فرمان ایشان باشیم.

 نباید جناح‌بازی‌ها، باندبازی‌ها اختلاف‌سلیقه‌ها منجر به جدایی و نفاق شود

وی محور دوم را وحدت میان مردم دانست و افزود: وحدتی که باید بین ما باشد، ما ازلحاظ قومیتی کشوری رنگارنگ هستیم و نباید جناح‌بازی‌ها، باندبازی‌ها اختلاف‌سلیقه‌ها منجر به جدایی و نفاق شود.

عالی‌ترین مقام نظامی استان محور سوم را محور مقاومت دانست و گفت: همان میزانی که دشمن بر ما فشار می‌آورد ما باید مقاومت کنیم که همه این‌ها هزینه‌دارند و هزینه آن باید پرداخت شود.

وی گفت: این امید که حتماً تحقق خواهد یافت ظهور مهدی فاطمه زهرا است که آن روز مردم ما شهدا، خانواده‌های شهدا ایثارگران با سرافرازی برای امام و مولا قدمی برداشتند و امروز شما هم‌قدم برداشتید که من به‌عنوان یک سرباز کوچک از این حماسه ایل سترگ بهمئی خوشحال شدم که با توجه به همه مشکلات موجود این عظمت را خلق کردید.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار