رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز قلب اسلام و مسلمین یعنی غزه در زیر چنگال دشمن خبیث است؛ قلعه خیبر به دست امت مسلمان فتح می‌شود و این اسلام است که عزت و احترام به مسلمین داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آیت‌الله سید نصیر حسینی در اجلاسیه نهایی 2 هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان کشوری، لشکری و اقشار مختلف مردم برگزار شد با تشکر از عوامل برگزاری جلسه، حضور میهمانان از سراسر کشور برای حضور در اجلاسیه ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: از میهمان و سردار پرافتخار کشور سردار سلامی تشکر و خیرمقدم داریم و سپاس‌گزاریم. ادای احترام داریم به شهدا و شهدای انقلاب و خصوصاً ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد و به مقام آن‌ها ادای احترام می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا انسان‌های شایسته‌ای بوده که توانستند پدیده مرگ را به پدیده شیرین حیات تبدیل کنند، بیان کرد: مرگ سخت‌ترین مرحله برای انسان است، در آیات شریفه قرآن و در سوره جمعه خداوند متعال می‌فرماید: «مرگ خواهد آمد و شما را در بر می‌گیرد»، شهدا اما به استقبال مرگ و شهادت رفتند این مرگی که مردن است تبدیل به حیات می‌شود.

وی افزود: از همه‌کسانی که در دو سال در ۲۷ اجلاسیه شهرستانی و صنفی  با حضور مردم برگزار شد سپاسگزارم. ما باید راه و هدف شهدای انقلاب اسلامی را قدر بدانیم و اگر شهدا نبودند ما راه اسلام را گم می‌کردیم.

آیت‌الله حسینی ادامه داد: امروز که انسان‌های بی‌گناه غزه بر خاک می‌افتند و اگر‌ انقلاب و اسلام نبود ما در این جنایات شریک بودیم، اما‌ به برکت انقلاب اسلامی و نفس قدسی امام راحل و رهبری معظم آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) راه خدا را می‌رویم، بسیاری این راه ارزشمند را طی نمی‌کنند و راه آن‌ها راه غضب خداست، اما راه ما مشخص، راه عالمان فرزانه و مراجع تقلید است و اگر امام نبود این راه فراموش می‌شد و اگر شهدا نبودند راه امام فراموش می‌شد.

وی ادامه داد: قبل و بعد از انقلاب انسان‌هایی مجاهدت کردند و انقلاب پیروز شد، امروز قلب اسلام و مسلمین یعنی غزه در زیر چنگال دشمن خبیث است؛ قلعه خیبر به دست امت مسلمان فتح می‌شود و این اسلام است که عزت و احترام به مسلمین داده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار