رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-07-25 14:03 شماره خبر : 778 https://sobhezagros.ir/short/V0B34 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

مدیرکل دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از ساخت بیش از ۳۶ هزار مسکن در کشور برای جامعه هدف سازمان بهزیستی خبرداد.

سعید بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به رویکرد جدید این سازمان در رفع محرومیت محلات آسیب‌پذیر در شهرستان‌های مختلف کشور گفت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در سطح کلان بیش از ۱۰۰ محله آسیب‌پذیر در سطح کشور شناسایی و که با تمرکز بر ارائه خدمات به این محلات در قالب‌های مختلف فرهنگی، علمی، ورزشی، معیشتی و مسکن قرار است بخشی اعظمی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی با همراهی و همکاری ادارات حل شود.

مدیرکل دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: در زمینه توجه به شناسایی استعدادها در حوزه ورزش معلولین به‌خصوص ورزشکارانی که رتبه‌های ملی و بین‌المللی بگیرند به طور ویژه مورد حمایت قرارخواهند گرفت.

وی افزود: در خصوص مسکن معلولین نیز تا امروز بیش از ۳۶ هزار مسکن برای معلولین و جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور ساخته شده است.

بابایی گفت: که این حجم از ساخت مسکن بیشتر در حوزه خانوارهای دارای دو معلولی و چند معلولی بوده است که بخش زیادی از دغدغه این خانوارها حل شده است.

وی در ادامه گفت: این روند در سطح کشور و شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد یک‌روند روبه‌رشدی است و امیدواریم که در این زمینه شاهد رفع کامل نگرانی جامعه هدف این سازمان باشیم.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار