رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1402-11-27 12:01 شماره خبر : 2535 https://sobhezagros.ir/short/eRl6J 0
مدیرکل راهداری استان خبر داد:

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی تمامی محورهای برون شهری مناطق سردسیری و برف گیر این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

محمد رضا پیمان جو در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس افزود: هم اکنون همه محورهای مناطق سردسیر و گردنه های برفگیر از روزگذشته درگیر بارش باران بوده و با تلاش راهداران همه محورها بازگشایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در تعداد زیادی از محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد ریزش سنگ وجود داشته اما با حضور اکیپ های راهدایی بازگشایی محورها صورت گرفته است گفت: تا کنون گزارشی از انسداد راه هایی روستایی نداشته ایم و همه محور های روستایی باز است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:از هم‌استانی ها درخواست می‌شود به هنگام رانندگی در روزهای بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، لاستیک‌ها، سیستم گرمایشی و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

پیمان جو با اشاره به استقرار راهداران در تمامی محور های استان اذعان داشت: 17 راهدار خانه ثابت استان فعال و بخشی از راهداران در قالب اکیپ های سیار به گشت زنی در محور ها مشغول هستند.

او از فعالیت بالغ بر 350 پرسنل راهداری و حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد در روز های برفی و بارانی خبر داد و گفت: عملیات پاکسازی و ایمن سازی محورهایی که از روز گذشته ریزش داشتند فورا انجام و تردد در این مسیرها کاملا روان است.

 

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار