رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری‌های جواب داد؛

درراستای زیباسازی شهری روشنایی برخی بلوارهای شهر لیکک ازجمله خیابان شهید رئیسی (پارک بانوان) انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ زیباسازی شهری یکی از اقداماتی است که می‌تواند بر زندگی مردم تأثیر بسزایی داشته باشد.

شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی یکی از شهرهای گردش پذیر در استان کهگیلویه و بویراحمد است که درگذشته یک شهر بی‌روحی بوده که در فضای مجازی از آن به‌عنوان شهر ارواح یاد می‌شد، اما طی چند سال اخیر با اجرای پروژه‌هایی از قبیل نورانی کردن خیابان‌ها، بلوارها و نصب المان‌های شهری در میدان‌ها اصلی رنگ و روی شهری به خود گرفت.

هرچند تلاش مسئولان جهت زیباسازی شهر قابل‌تحسین است، اما شهر لیکک هنوز نیاز به زیباسازی سازی شهری دارد تا به انتظارات شهروندان پاسخ داده شود و شهروندان انتظار دارند که مسئولان با جدیت بیشتر زیباسازی همه معابر شهری را در دستور کار خود قرار دهند.

روشنایی معابر شهر لیکک همواره یکی از مطالبات شهروندان بود که از طریق این پایگاه خبری (اینجا بخوانید) پیگیری گردید.

روشن شدن معابر لیکک با پیگیری‌های صبح‌زاگرس

در همین راستا شهردار لیکک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» از اجرای روشنایی خیابان شهید رئیسی (پارک بانوان) شهر لیکک خبر داد.

عباس مشیری گفت: به‌منظور زیباسازی منظر شهری روشنایی خیابان بزرگ شهید رئیسی که یکی از مطالبات مردم بود روشنایی آن صورت گرفت.

 وی بابیان اینکه روشنایی معابر شهری یکی از دغدغه‌های شهرداری است گفت: خیابان شهید رئیسی یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های شهر لیکک است که از بلوار شهید سلیمانی، پارک بانوان تا تقاطع خیابان رهبری و پارک شهدای گمنام و در ادامه به خیابان دین‌ودانش وصل می‌شود، فاز اول روشنایی این خیابان به‌طور کامل صورت گرفت.

شهردار لیکک ابراز امیدواری کرد که فازهای بعدی این پروژه در حال اجرا است و به‌زودی شاهد روشنایی همه معابر شهر لیکک خواهیم بود.

روشن شدن معابر لیکک با پیگیری‌های صبح‌زاگرس
روشن شدن معابر لیکک با پیگیری‌های صبح‌زاگرس
روشن شدن معابر لیکک با پیگیری‌های صبح‌زاگرس
روشن شدن معابر لیکک با پیگیری‌های صبح‌زاگرس

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار