رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
پیگیری مطالبات مردمی؛

روستای گِردوه از توابع بخش کبگیان در شهرستان بویراحمد اینترنت ندارد و با مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه مواجه است و این مشکل سبب گلایه اهالی این روستا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آنتن‌دهی و اینترنت تلفن همراه یکی از ضروری‌ترین امکانات برای مردم مناطق روستایی است تا ساکنان این مناطق با آسودگی خاطر برقراری تماس داشته باشند و امور و کارهای مربوط به اینترنت را پیگیری کنند.

در اهمیت  آنتن‌دهی و داده می‌توان به داشتن ارتباطی دائمی و اتصال به شبکه اینترنت اشاره کرد که بتوان در مواقع ضروری همچون تماس با مراکز اورژانسی در زمان هرگونه سانحه یا حادثه اشاره کرد تا فرد از گرفتاری و مشقت رهایی یابد، هرچند استفاده‌های متعدد از شبکه تلفن همراه محدود به این موضوع نیست و کاربردهای گوناگون آن از دیگر ویژگی‌های این شبکه ارتباطی است.

در کنار اهمیت آنتن‌دهی و اینترنت تلفن همراه اما روستای گردوه از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد دچار اختلال در آنتن‌دهی و گرفتار معضلات اینترنت است تا اهالی این روستا نسبت به این مشکل گلایه‌مند باشند.

روستاییان گردوه خواستار بررسی مشکلات اینترنت و آنتن دهی این روستا هستند و با بیان اینکه مشکلات این روستا در چند سال گذشته ادامه دار بوده است از شرایط فعلی ناراضی و از مشکلات آن دچار مشقت هستند.

این روستاییان که از توابع بخش کبگیان هستند با اظهارات مختلفی از این مشکلات گلایه‌مند هستند و عنوان کردند: برخی از روستاهای هم جوار همچون روستای محمدآباد مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی آنها به همت اداره کل فناوری ارتباطات و اطلاعات حل شده است و روستای ما در چند سال گذشته با این مشکل مواجه است و این اداره کل می‌تواند نسبت به مشکل پیش‌آمده به دنبال ارائه راهکار و پیگیری مطالبات مردم باشند.

 این پایگاه خبری تماس‌هایی با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری مشکل مربوطه صورت داد؛ اما به علت عدم پاسخگوی متولی مربوطه نتیجه مشخصی در این‌ خصوص دریافت نشد هر چند صبح زاگرس آماده درج پاسخ مسئولان مربوطه است. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار