رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-23 10:40 شماره خبر : 6444 https://sobhezagros.ir/short/4X3gq 0
پیگیری مطالبات مردمی؛

در کنار رشد و توسعه روز افزون اینترنت و زیرساخت‌های آن همچنان روستاهای مختلفی از جمله روستای «کلاب» در بخش چاروسا دچار مشکلات اینترنت است تا اقدامی توسط متولیان مربوطه دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آنتن‌دهی و پوشش اینترنت یکی از ضروریات مهم در مناطق مختلف استان و در رأس روستاها است. پوشش اینترنت سبب می شود تا افراد با دسترسی آسان بتوانند فعالیت‌ها و دستورالعمل‌های مجازی را از طریق اینترنت پیگیری کنند. 

اینترنت یکی از الزام‌های مهم در زندگی امروز است و امور ارتباطی، دریافت اطلاعات، انجام امورات ادارای و سازمانی، پیگیری استعلام‌های مختل و... از مزایای دسترسی به اینترنت است.

اینترنت در شرایط فعلی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد فراگیر شده است و گسترش سرعت روزافزون آن سبب رضایت مردمی و انجام امورات مرتبط خواهد شد. 

در کنار اهمیت این موضوع اما تعدادی از روستاییان در روستای «کلاب» در بخش چاروسا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» از مشکلات اینترنت گلایه داشته و خواستار رفع این مشکلات شدند.

این روستاییان با بیان اینکه اینترنت در این روستا در چند سال گذشته با مشکل مواجه شده است اظهار داشتند: دکل ارتباطی برای اینترنت نصب شده است؛ اما هنوز فعالیت ندارد.

روستاییان ساکن «کلاب» خواستار پیگیری وضعیت موجود شدند و اضافه کردند: در مواردی مختلفی این مشکل از مسئولان شهرستانی پیگیری شد؛ اما مشکل اینترنت همچنان  در این روستا وجود دارد. 

اهالی روستای کلاب در بخش چاروسا اظهار داشتند: اگر اینترنت موجود نباشد مجبور به طی مسافت در مناطقی خواهیم شد تا به اینترنت دسترسی پیدا کرد و این موضوع نیاز به‌صرف زمان و هزینه خواهد بود.

رئیس بازرسی شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این سایت مشکلاتی در حوزه برق‌ دارد که در حال تلاش برای رفع آن هستیم.

مهدی جمشید نژاد گفت: در گذشته مسیر دسترسی به سایت این روستا مشکلاتی داشت که برطرف شد و اکنون مشکلات برق در حوزه ترانس وجود دارد که تلاش داریم این مشکلات حل شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار