رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
با پیگیری صبح زاگرس؛

در طی ماه‌های گذشته موضوع اینترنت روستای «کلاب» در بخش چاروسا با گلایه اهالی این روستا مواجه بود و با پیگیری‌های این پایگاه خبری مشکلات اینترنت این روستا حل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آنتن‌دهی و اینترنت از جمله ضرورت‌های دنیای امروز است و با وجود پیشرفت فناوری‌های ارتباطی اتصال به اینترنت از طریق شبکه تلفن همراه همچنان از پرکاربردترین و محبوب‌ترین روش‌ها است.

ساخت و توسعه شبکه ارتباطی و اینترنت یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها توسط متولیان مربوطه است و مناطقی که فاقد این موضوع بوده یا مشکلاتی دارند توسط آنها مورد رسیدگی و حل قرار گیرد. 

در ماه‌های گذشته تعدادی از اهالی روستا «کلاب» از توابع بخش چاروسا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» اظهار داشتند: دکل ارتباطی برای اینترنت نصب شده است؛ اما هنوز فعالیت ندارد. 
روستاییان ساکن «کلاب» خواستار پیگیری وضعیت موجود شدند و اضافه کردند: در مواردی مختلفی این مشکل از مسئولان شهرستانی پیگیری شد؛ اما مشکل اینترنت همچنان  در این روستا وجود دارد. 

رئیس بازرسی شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد هم در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: این سایت مشکلاتی در حوزه برق‌ دارد که در حال تلاش برای رفع آن هستیم.

مهدی جمشیدنژاد گفت: در گذشته مسیر دسترسی به سایت این روستا مشکلاتی داشت که برطرف شد و اکنون مشکلات برق در حوزه ترانس وجود دارد که تلاش داریم این مشکلات حل شود (سابقه خبر).

این پیگیری رسانه‌ای سبب شد تا متولیان مربوطه بعد از چند روز نسبت به حل مشکلات اینترنت  این روستا اقدام کنند و اینترنت در این روستا پایدار شود.

اهالی روستای کلاب در تماس با خبرنگار ما با بیان اینکه پیگیری رسانه‌ای سبب شد تا مشکل اینترنت بعد از ۲۴ ساعت برطرف شود اظهار داشتند: اکنون  اینترنت در روستا ما فعال است و از همه کسانی که سبب شدند تا روستای ما مجهز به اینترنت شود، تشکر می‌کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار