رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-29 11:40 شماره خبر : 5855 https://sobhezagros.ir/short/4OaBW 0
پیگیری مطالبات مردمی؛

مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و نداشتن اینترنت مطلوب روستاهای منگیره، بنه‌پیر، نرمون، بوربادی و سیدصالح در دهستان رودتلخ از توابع بخش ممبی باعث گلایه اهالی این روستاها شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحیلی «صبح زاگرس» متأسفانه با وجود پیشرفت روزافزون فناوری هنوز در برخی از نقاط استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد شاهد عدم وجود آنتن‌دهی مناسب اپراتورهای همراه هستیم.

با وجود اینکه امروز آنتن‌دهی موبایل و اتصال به اینترنت از نیازهای ضروری مردم است؛ ولی این مسئله همچنان به‌عنوان یک معضل در بسیاری از نقاط استان وجود دارد از جمله این نقاط می‌توان به روستاهای منگیره، بنه‌پیر، نرمون، بوربادی و سیدصالح در دهستان رودتلخ از توابع بخش ممبی اشاره کرد.

روستاهای بخش رودتلخ بهمئی آنتن‌دهی مطلوبی ندارند

یکی از اهالی روستای بنه‌پیر در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در روستای ما سرعت اینترنت و آنتن‌دهی بسیار ضعیفی است و متاسفانه شاهد حداقل‌ها در بحث سرعت و آنتن‌دهی مناسبی در این روستا نیستیم.

فردی دیگر از روستای بوربادی گفت : روستای ما مشکل آنتن‌دهی جدی دارد، آنتن دهی همراه اول در کل منطقه با اختلال مواجه است، مجبوریم برای تماس و استفاده از اینترنت، در نقطه خاص از اتاق یا خانه قرار بگیریم یا به حیاط خانه برویم ، و ما از این موضوع واقعا گله‌مند هستیم و از مسئولین درخواست پیگیری و رفع این مشکل در این منطقه را داریم.

روستاهای بخش رودتلخ بهمئی آنتن‌دهی مطلوبی ندارند

روستازاده‌ای از نرمون با اشاره به اینکه تعدادی از افراد ساکن در این روستاها افراد مسن هستند که توانایی رفتن به مناطق مرتفع برای برقراری ارتباط را ندارد، گفت: چنانچه کسی از افراد مسن این روستاها، نیمه شب دچار بیماری شود، هیچ راه ارتباطی برای تماس با اورژانس و یا همشهریان ندارد.

وی گفت: از مسئولین شرکت مخابرات استان و شهرستان تقاضا داریم که هرچه سریع تر نسبت به حل دائمی این مشکل اقدام فرمایند.

مشکلات آنتن دهی بارها از این پایگاه خبری انعکاس داده شد، که امیدواریم مسئولان به وعده های خود عمل کنند چرا که در این عصر ارتباطات که تقریباً کاری نیست که نتوان با دنیای ارتباطات انجام داد وضعیت آنتن دهی و سرعت اینترنت این شهرستان به این حال و روز رها شده باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار